Retail Operations Coordinator for TOP Energy company - Prague/HPP

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost ManpowerGroup s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Expert C2)

O nás

ManpowerGroup s.r.o.

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.

Our client is a leader in energy and fuel retailing, serving customers across Europe. With a focus on innovation and service excellence, company supports a network of retail stations.

We’re looking a candidate with a technical and analytical mindset who enjoys working with data, processes, and systems. A key part of your role will involve testing and ensuring the functionality of payment terminals at fuel stations, alongside supporting retail operations and administrative tasks. This diverse, hands-on role requires attention to detail and a proactive approach to problem-solving.

Popis pozice:

  • Daily Support: Provide operational assistance to fuel stations, retail teams, and third-party partners, including running help desk activities.
  • Customer Complaints: Manage and resolve customer complaints across CZ/SK/HU regions promptly and professionally.
  • Data Management: Maintain accurate master data in SAP/MDG and other retail IT tools.
  • Fuel a Stock Management: Oversee fuel orders and invoicing for resellers, manage consumables and inventory, and coordinate deliveries.
  • Documentation a Compliance: Ensure proper management of contracts and documents based on local legal requirements.
  • Utilities Oversight: Track utility consumption (electricity, water, gas) and report findings to sales teams.
  • Reporting a Analysis: Prepare regular and ad-hoc reports and analyses to support management decisions.
  • System Testing: Test and verify payment terminals at fuel stations to ensure proper functionality.
  • General Retail Support: Provide administrative and operational support to retail management and departments.

Profil kandidáta:

  • A Masters degree in Economics, Business, or a related field.
  • 3+ years of relevant experience in a similar role.
  • Fluent in Czech (C2) and English (B2+)
  • Advanced skills in MS Excel + knowledge of SAP is a big plus.
  • Proven technical skills with IT affinity
  • A technical and analytical mindset with strong attention to detail.
  • Excellent organizational and communication skills.

Nabízíme:

  • Location: Prague 4 - Nusle
  • 25 days of holidays
  • Additional days off and various financial support for different events like marriage, child birth, etc.
  • Full-time office-based role in Prague.
  • Flexible working hours and the possibility of working from home, if the work activity allows.
  • Meal vouchers
  • Multisport card
  • Pension plan
  • Annual Performance Bonus
  • A dynamic and international work environment
  • Start as soon as possible with a one-year contract

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Pružná pracovní doba
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Etimos Human s.r.o. | Etimos Human s.r.o. | Praha Praha
  • 45 001 – 50 001 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 12. října
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. října
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. října
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. října
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. října
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. října
JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Praha Praha
  • 45 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 7. října
Městská poliklinika Praha | Městská poliklinika Praha | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 7. října
open recruitment s.r.o. | open recruitment s.r.o. | Hostivař, Praha Hostivař, Praha
  • 50 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. března
Přerost a Švorc - auto, s.r.o. | Přerost a Švorc - auto, s.r.o. | Praha Praha
  • 35 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. března
Přerost a Švorc - auto, s.r.o. | Přerost a Švorc - auto, s.r.o. | Praha Praha
  • 35 000 – 65 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. března
X - servis park s.r.o. | X - servis park s.r.o. | Pardubice Pardubice
  • 55 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. února
X - servis park s.r.o. | X - servis park s.r.o. | Pardubice Pardubice
  • 65 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. února
X - servis park s.r.o. | X - servis park s.r.o. | Pardubice Pardubice
  • 51 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. února
X - servis park s.r.o. | X - servis park s.r.o. | Opava Opava
  • do 68 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. února
X - servis park s.r.o. | X - servis park s.r.o. | Opava Opava
  • do 65 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. února

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Grafton Recruitment s.r.o., Adaptine s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, Drafted.gg s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., JOBSTART s.r.o., MIKUPEX TRADE s.r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí, Etimos Human s.r.o., Česká pošta, s.p., Správa železnic, státní organizace, Fakultní nemocnice Královské Vinohrady, INDEX NOSLUŠ s.r.o., Engel & Völkers, PROMSAT CZ s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Městská poliklinika Praha, Jitka Poláková

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Daňový specialista / specialistka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Architekt / architektka IT, Analytik / analytička IT, Konzultant / konzultantka IT, Manažer / manažerka IT bezpečnosti, Podnikový architekt / architektka IT, Programátor / Programátorka, Solutions Architect, Specialista / specialistka IT, Specialista / specialistka operačních systémů, Správce / správkyně IT, Systémový inženýr / inženýrka, Technik / technička IT, UX designer, Vývojář / Vývojářka, Obchodník / Obchodnice, Dělník / Dělnice, Pracovník / pracovnice ve službách, Producent / Producentka, Odborný pracovník / pracovnice, Vedoucí týmu / Team leader, Technolog / technoložka ve strojírenství, Technik / technička výroby, Technolog / technoložka v chemii, Technolog / technoložka výroby, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Servisní technik / technička, Specialista / specialistka telekomunikací, Technik / technička telekomunikací, Technik / technička bezpečnostních služeb, Support IT, Obchodní zástupce / zástupkyně, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Vysočany, Praha, Krč, Praha, Nové Město, Praha, Žižkov, Praha, Vinohrady, Praha, Smíchov, Praha, Hostivař, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT