- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro studenty
Jsme příspěvková organizace – Správa hřbitovů města Brna, která má na starost všechny brněnské hřbitovy a hledáme zájemce na pozici - ÚČETNÍ
Předpokládaný nástup: dle dohody
Náležitosti písemné přihlášky:
• životopis
• výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřená kopie)
• ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Písemné přihlášky zašlete či předejte v uzavřené obálce do 30.4.2024 (včetně) na adresu: Správa hřbitovů města Brna, příspěvková organizace,
Renneská třída 45, 639 00 Brno
Bližší informace o druhu práce podá Sylva Boháčová, tel. zobrazit tel. číslo .
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
• komplexní zpracování účetnictví organizace
• zpracování faktur vydaných a přijatých
• sledování a úhrada pravidelných záloh energií
• kontrola účtování pokladních dokladů
• zpracování bankovních výpisů
• vedení evidence zahraničních plateb
• kontrola zůstatků všech účtů a provádění inventur zůstatků
• zpracování podkladů pro jednotlivé daně, zejména DPH a daň z příjmů
• účtování mezd podle podkladů mzdové účetní, vč. srážek z mezd a odvodů
• archivace účetních dokladů
• další účetní operace dle potřeb organizace
• SŠ ekonomického směru
• znalost podvojného účetnictví
• znalost účetních a daňových předpisů
• praxe na pozici účetní minimálně 3 roky
• znalost práce na PC (MS Office)
• samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
• trestní bezúhonnost
• komunikativní a organizační schopnosti
• ochota se stále vzdělávat
Výhodou: • praxe na pozici účetní v příspěvkové organizaci
Platové podmínky: 9. platová třída – základní platový tarif dle započitatelné praxe + osobní příplatek po 3 měsících + odměny. Platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.
• 5 týdnů dovolené
• 3 dny sick day
• pružnou pracovní dobu
• příspěvek na stravování
• příspěvek na produkty spoření na stáří zaměstnanců
• možnost trvalého vzdělávání
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.