- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme příspěvková organizace – Správa hřbitovů města Brna, která má na starost všechny brněnské hřbitovy a hledáme zájemce na pozici - ÚČETNÍ
Předpokládaný nástup: dle dohody
Náležitosti písemné přihlášky:
• životopis
• výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřená kopie)
• ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Písemné přihlášky zašlete či předejte v uzavřené obálce do 30.4.2024 (včetně) na adresu: Správa hřbitovů města Brna, příspěvková organizace,
Renneská třída 45, 639 00 Brno
Bližší informace o druhu práce podá Sylva Boháčová, tel. zobrazit tel. číslo .
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
• komplexní zpracování účetnictví organizace
• zpracování faktur vydaných a přijatých
• sledování a úhrada pravidelných záloh energií
• kontrola účtování pokladních dokladů
• zpracování bankovních výpisů
• vedení evidence zahraničních plateb
• kontrola zůstatků všech účtů a provádění inventur zůstatků
• zpracování podkladů pro jednotlivé daně, zejména DPH a daň z příjmů
• účtování mezd podle podkladů mzdové účetní, vč. srážek z mezd a odvodů
• archivace účetních dokladů
• další účetní operace dle potřeb organizace
• SŠ ekonomického směru
• znalost podvojného účetnictví
• znalost účetních a daňových předpisů
• praxe na pozici účetní minimálně 3 roky
• znalost práce na PC (MS Office)
• samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
• trestní bezúhonnost
• komunikativní a organizační schopnosti
• ochota se stále vzdělávat
Výhodou: • praxe na pozici účetní v příspěvkové organizaci
Platové podmínky: 9. platová třída – základní platový tarif dle započitatelné praxe + osobní příplatek po 3 měsících + odměny. Platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.
• 5 týdnů dovolené
• 3 dny sick day
• pružnou pracovní dobu
• příspěvek na stravování
• příspěvek na produkty spoření na stáří zaměstnanců
• možnost trvalého vzdělávání
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?