Technická podpora v Řecku

Řecko

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost ManpowerGroup s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Velmi pokročilý C1)

O nás

ManpowerGroup s.r.o.

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.

Jste technologický nadšenec a rád pomáháte lidem? Přidejte se do našeho týmu zákaznické podpory v Řecku. Budete oporou pro zákazníky řešící technické problémy, hlavně s operačním systémem Microsoft Windows 10.

Popis pozice:

  • Budete poskytovat technickou podporu zákazníkům v oblasti používání Microsoft Windows a Office.
  • Budete využívat svou zkušenost s operačním systémem Windows 10 a aplikacemi internetu k efektivnímu a přesnému řešení problémů zákazníků.
  • Budete komunikovat s klienty prostřednictvím telefonu, emailu a chatu a budete dodržovat s nimi profesionální a vstřícný vztah.

Profil kandidáta:

  • Ochota přestěhovat se do Atén, Řecko
  • Zkušenost s produkty Microsoft Windows 10 a Office
  • Je vítaná zkušenost v technické podpoře nebo call centru
  • Znalost internetových aplikací
  • Samostatnost a sebejistota při řešení základních technických problémů
  • Rodilý mluvčí nebo pokročilý v českém jazyce
  • Velmi dobrá mluvená a psaná angličtina (B2)
  • Práce na směny, včetně víkendových

Nabízíme:

  • Relokační balíček
  • Měsíční bonus
  • Extra roční bonusy
  • Zdravotní pojištění
  • Možnosti kariérního růstu
  • Prvotřídní školení a rozvoj
  • Práci v živé a energické kanceláři se skutečným týmovým zaměřením v centru Atén
  • Multikulturní a moderní pracovní prostředí

Přidejte se k nám a začněte svou kariéru v zákaznické podpoře. Napište nám ještě dnes a buďte součástí našeho týmu, který se zaměřuje na spokojenost zákazníků. 

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Benefity

  • 13., případně 14. plat
  • Příspěvek na stravování

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

kulturní měsíční zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT