- 36 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Předpoklady:
"formální vzdělání ekonomického směru, min. SŠ s maturitou
"důslednost a spolehlivost
"flexibilita
"zdravotní způsobilost
Další požadavky:
"znalost problematiky DPH, znalost podvojného účetnictví – nejlépe příspěvková organizace,
"znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací (zákon o účetnictví včetně příslušných prováděcích předpisů, zákon č. 250/200 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů)
"výborná znalost práce na PC – kancelářské programy Word, Excel, Outlook, …
"výhodou je znalost účetních programů (Gordic,WinDuo) znalost daňové problematiky
"spolehlivost, odpovědnost, ochota se nadále vzdělávat a maximální samostatnost
Charakteristika zaměstnání:
"komplexní vedení podvojného účetnictví – všech organizačních složek, koordinace účtování o stavu, pohybu a rozdílech majetku, závazků a pohledávek, o nákladech a výnosech, příjmech a výdajích, sestavování HV, účetní závěrky, vedení účetní knihy …
"účtování, evidence a zpracování DPH (výkazy + platby)
"zpracování veškerých účetních a statistických výkazů
"zajišťování bezhotovostního styku
"zajišťování styku s bankami, FÚ, OSSZ, ZP …
"tvorba, zpracování provozního rozpočtu pro jednotlivé součásti i za celek, kontrola a koordinace čerpání rozpočtů jednotlivých středisek, stanovení objemu prostředků na platy a ostatní přímé náklady na vzdělávání za celou organizaci i jednotlivé složky, návrhy, příp. opatření
"korespondence s úřady, odběrateli a dodavateli
"zařazování, odpisování majetku a sestavování odpisového plánu
"směrnice pro sestavování kalkulace (služby a nájmy)
"provádění rozborů hospodaření a stanovení případných opatření
Náležitosti přihlášky uchazeče:
"jméno, příjmení, titul
"datum a místo narození
"státní příslušnost
"místo trvalého pobytu
"datum a podpis
K přihlášce připojte:
"strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o všech dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech, vztahujících se k výkonu zaměstnání
"souhlas se zpracováním osobních údajů dle zákona 101/2000 Sb.
Termín nástupu: po ukončení výběrového řízení dle domluvy
Bližší informace lze získat: e-mail přes nebo na tel. zobrazit tel. číslo
Lhůta pro podání přihlášky do 1. kola končí: 17. února 2017
Přihlášku zasílejte elektronicky na adresu:
e-mail přes , do předmětu zprávy uveďte VŘ – ekonom
Harmonogram výběru uchazeče
1.kolo 20. února 2017 – hodnocení písemných nabídek hodnotící komisí
2.kolo 22. února 2017 – osobní pohovory s vybranými uchazeči
O postupu do 2. kola výběrového řízení budou informováni pouze vybraní uchazeči, a to nejpozději do 21. února 2017.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.