- Plný úvazek

Předpoklady:
"formální vzdělání ekonomického směru, min. SŠ s maturitou
"důslednost a spolehlivost
"flexibilita
"zdravotní způsobilost
Další požadavky:
"znalost problematiky DPH, znalost podvojného účetnictví – nejlépe příspěvková organizace,
"znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací (zákon o účetnictví včetně příslušných prováděcích předpisů, zákon č. 250/200 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů)
"výborná znalost práce na PC – kancelářské programy Word, Excel, Outlook, …
"výhodou je znalost účetních programů (Gordic,WinDuo) znalost daňové problematiky
"spolehlivost, odpovědnost, ochota se nadále vzdělávat a maximální samostatnost
Charakteristika zaměstnání:
"komplexní vedení podvojného účetnictví – všech organizačních složek, koordinace účtování o stavu, pohybu a rozdílech majetku, závazků a pohledávek, o nákladech a výnosech, příjmech a výdajích, sestavování HV, účetní závěrky, vedení účetní knihy …
"účtování, evidence a zpracování DPH (výkazy + platby)
"zpracování veškerých účetních a statistických výkazů
"zajišťování bezhotovostního styku
"zajišťování styku s bankami, FÚ, OSSZ, ZP …
"tvorba, zpracování provozního rozpočtu pro jednotlivé součásti i za celek, kontrola a koordinace čerpání rozpočtů jednotlivých středisek, stanovení objemu prostředků na platy a ostatní přímé náklady na vzdělávání za celou organizaci i jednotlivé složky, návrhy, příp. opatření
"korespondence s úřady, odběrateli a dodavateli
"zařazování, odpisování majetku a sestavování odpisového plánu
"směrnice pro sestavování kalkulace (služby a nájmy)
"provádění rozborů hospodaření a stanovení případných opatření
Náležitosti přihlášky uchazeče:
"jméno, příjmení, titul
"datum a místo narození
"státní příslušnost
"místo trvalého pobytu
"datum a podpis
K přihlášce připojte:
"strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o všech dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech, vztahujících se k výkonu zaměstnání
"souhlas se zpracováním osobních údajů dle zákona 101/2000 Sb.
Termín nástupu: po ukončení výběrového řízení dle domluvy
Bližší informace lze získat: e-mail přes nebo na tel. zobrazit tel. číslo
Lhůta pro podání přihlášky do 1. kola končí: 17. února 2017
Přihlášku zasílejte elektronicky na adresu:
e-mail přes , do předmětu zprávy uveďte VŘ – ekonom
Harmonogram výběru uchazeče
1.kolo 20. února 2017 – hodnocení písemných nabídek hodnotící komisí
2.kolo 22. února 2017 – osobní pohovory s vybranými uchazeči
O postupu do 2. kola výběrového řízení budou informováni pouze vybraní uchazeči, a to nejpozději do 21. února 2017.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?