- 20 000 – 24 000 Kč
- Zkrácený úvazek
Předpoklady:
"formální vzdělání ekonomického směru, min. SŠ s maturitou
"důslednost a spolehlivost
"flexibilita
"zdravotní způsobilost
Další požadavky:
"znalost problematiky DPH, znalost podvojného účetnictví – nejlépe příspěvková organizace,
"znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací (zákon o účetnictví včetně příslušných prováděcích předpisů, zákon č. 250/200 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů)
"výborná znalost práce na PC – kancelářské programy Word, Excel, Outlook, …
"výhodou je znalost účetních programů (Gordic,WinDuo) znalost daňové problematiky
"spolehlivost, odpovědnost, ochota se nadále vzdělávat a maximální samostatnost
Charakteristika zaměstnání:
"komplexní vedení podvojného účetnictví – všech organizačních složek, koordinace účtování o stavu, pohybu a rozdílech majetku, závazků a pohledávek, o nákladech a výnosech, příjmech a výdajích, sestavování HV, účetní závěrky, vedení účetní knihy …
"účtování, evidence a zpracování DPH (výkazy + platby)
"zpracování veškerých účetních a statistických výkazů
"zajišťování bezhotovostního styku
"zajišťování styku s bankami, FÚ, OSSZ, ZP …
"tvorba, zpracování provozního rozpočtu pro jednotlivé součásti i za celek, kontrola a koordinace čerpání rozpočtů jednotlivých středisek, stanovení objemu prostředků na platy a ostatní přímé náklady na vzdělávání za celou organizaci i jednotlivé složky, návrhy, příp. opatření
"korespondence s úřady, odběrateli a dodavateli
"zařazování, odpisování majetku a sestavování odpisového plánu
"směrnice pro sestavování kalkulace (služby a nájmy)
"provádění rozborů hospodaření a stanovení případných opatření
Náležitosti přihlášky uchazeče:
"jméno, příjmení, titul
"datum a místo narození
"státní příslušnost
"místo trvalého pobytu
"datum a podpis
K přihlášce připojte:
"strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o všech dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech, vztahujících se k výkonu zaměstnání
"souhlas se zpracováním osobních údajů dle zákona 101/2000 Sb.
Termín nástupu: po ukončení výběrového řízení dle domluvy
Bližší informace lze získat: e-mail přes nebo na tel. zobrazit tel. číslo
Lhůta pro podání přihlášky do 1. kola končí: 17. února 2017
Přihlášku zasílejte elektronicky na adresu:
e-mail přes , do předmětu zprávy uveďte VŘ – ekonom
Harmonogram výběru uchazeče
1.kolo 20. února 2017 – hodnocení písemných nabídek hodnotící komisí
2.kolo 22. února 2017 – osobní pohovory s vybranými uchazeči
O postupu do 2. kola výběrového řízení budou informováni pouze vybraní uchazeči, a to nejpozději do 21. února 2017.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.