Koordinátor marketingových kampaní a instore komunikace (ž/m)

Břevnov, Praha
Plný úvazek
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Vyšší odborné
Vhodné také pro

Co tě u nás bude bavit

  • implementace nových vizuálních konceptů na našich prodejnách, budeš součástí týmu od začátku realizace

  • vývoj lokálních ATL/BTL kampaní a národních komunikačních konceptů
  • podpora mezinárodních kampaní
  • koordinace 360° kampaní napříč odděleními a zabezpečení plynulého přenosu informací
  • příprava a zpracování všech instore a outstore prvků pro prodejny
  • vývoj, tvorba a koordinace komunikačních konceptů až po finální instalaci na prodejnách
  • propojování instore komunikace s brand strategií
  • správa a dodržování budgetu, kontrola dodavatelských kalkulací
  • vedení vlastních projektů, komunikace s kolegy z mezinárodní centrály v Německu
  • spolupráce s kreativní, eventovou agenturou a ostatními externími dodavateli
  • komunikace s kolegy z oblasti vedení provozu, plánování prodejen a realizačními týmy

Co za to dostaneš

  • smlouvu na dobu určitou u TOP zaměstnavatele
  • po zapracování budeš moct vyměnit open space za home office a pracovat z domova (2 dny v
  • týdnu)
  • benefitní systém Cafeteria – vybereš si jakýkoliv benefit ze široké nabídky
  • za poctivou práci dostaneš 25 dnů dovolené
  • příspěvek na stravování do mzdy
  • díky MultiSport kartě možnost využívat nejrůznější sportoviště nebo bazény
  • parkování

Jak si tě představujeme

  • jsi absolventem VŠ anebo studuješ dálkově
  • zajímáš se o retail marketing a hledáš nové zkušenosti a možnost uplatnění
  • bez problémů se domluvíš německy nebo anglicky – využiješ například při jednáních s
  • centrálou
  • jsi kreativní, iniciativní a rád hledáš nová řešení – myšlení out of the box
  • dokážeš myslet i analyticky – bude se ti to hodit při projektovém řízení a vymýšlení strategií
  • víš, jak se vcítit do našeho zákazníka – shopper insight
  • umíš si svůj pracovní den efektivně zorganizovat, dokážeš si určit priority, dodržuješ stanovené termíny a dotahuješ věci do konce
  • máš velmi dobrou znalost PC (Google Workspace, MS Office)
  • rád se učíš novým věcem a jsi týmový hráč
  • jsi flexibilní, aktivní řidič a máš čistý trestní rejstřík

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na vzdělávání

Sídlo firmy

Kaufland Česká republika v.o.s.
Bělohorská 2428/203
169 00 Praha

IČO: 25110161
Datová schránka: 8hvyjy8
Další informace:
GPS: 50.07776464289,14.340646331097,
S-JTSK: -748671.84 -1043292.10, RUIAN: 27931846

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT