Marketingový koordinátor

Český Těšín
40.000 – 55.000 Kč
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Polský jazyk (Mírně pokročilý B1)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Řidičské oprávnění
Skupina B
Kontakt
Miroslava Kupková, zobrazit tel. číslo

O nás

Jsme LOVELEC – česká značka elektrokol ze srdce Slezska, se sídlem v Českém Těšíně. 
Už více než 15 let s vášní navrhujeme a vyrábíme elektrokola, která spojují funkčnost, moderní technologie a styl. Naším cílem je zpříjemnit každodenní dopravu – ve městě, v terénu i na dlouhých trasách – tak, aby byla pohodlnější, zábavnější a udržitelnější. 
Jsme rodinná firma, ale myslíme ve velkém. Naše kola jezdí po silnicích v Česku, Polsku, na Slovensku a dalších evropských trzích. Každý model vzniká díky týmu lidí s vášní pro kola, techniku a design. Neustále se rozvíjíme, investujeme do nových projektů a zvyšujeme kvalitu našich produktů. 
Momentálně hledáme posilu do týmu – marketingového koordinátora, který bude hrát klíčovou roli při rozvoji naší značky. Hledáme někoho, kdo rozumí trhu, má cit pro zákazníka a dokáže propojovat data, trendy a kreativitu do smysluplných kampaní. Úkolem marketingového koordinátora bude pomáhat formovat produktovou nabídku, podílet se na tvorbě marketingových strategií a přicházet s nápady, které posílí naši pozici mezi evropskými výrobci elektrokol.

Náplň práce:

  • Budování povědomí o značce LOVELEC
  • Spoluvytváření marketingové strategie značky, PR plánu a koordinace PR aktivit
  • Odpovědnost za marketingové plány, plánování rozpočtu a jeho plnění
  • Koordinace a odpovědnost za online i offline marketingové aktivity a odpovědnost za růst obratu
  • Tvorba a koordinace marketingového obsahu (sociální sítě, fotografie, videa, bannery a propagační materiály značky LOVELEC)
  • Rozvoj internetových obchodů
  • Plánování a organizace firemních a marketingových akcí (např. Bike Expo Varšava, For Bikes Praha, Cyklocestování, LOVELEC DAY a jiné)
  • Spolupráce s externími dodavateli (marketingové agentury, IT dodavatelé, tiskárny, fotoateliéry, média, influenceři)
  • Pravidelný reporting výsledků vedení společnosti a návrhy na zlepšení
  • Spolupráce s kolegy z jiných oddělení

Co od Vás očekáváme:

  • Vzdělání SŠ nebo VŠ se zaměřením na marketing a marketingovou komunikaci
  • Prokazatelné zkušenosti s marketingem / e-commerce
  • Předchozí praxe na obdobné pozici (cyklo průmysl výhodou)
  • Polština na komunikativní úrovni
  • Anglický jazyk na úrovni B1-B2
  • Znalost Google Ads, Google Analytics, Sklik, Meta Ads
  • Znalost Microsoft Office
  • Znalost procesu marketingových kampaní
  • Analytické myšlení a výborné komunikační dovednosti
  • Samostatnost, flexibilita, týmový hráč
  • Odolnost vůči stresu
  • ŘP sk. B

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zajímavou práci v mladém kolektivu s velkou možnosti seberealizace
  • Podílení se na budování a rozvoji brandu v e-mobility
  • Možnost pracovat přímo u výrobce elektrokol – možnost přímého vlivu na finální produkt
  • Zaměstnanecké slevy na produkty v našem portfoliu
  • 20 + 5 dní dovolené
  • Příspěvek na stravování
  • Firemní počítač a mobil
  • Finanční bonusy za plnění mimořádných úkolů

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

LOVELEC s.r.o.
Nádražní 41/5
737 01 Český Těšín

IČO: 22364358
Datová schránka: 3pp33ka
Další informace:
GPS: 49.746171,18.622711,
S-JTSK: -447023.23 -1113508.85, RUIAN: 5762227

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

NETFLIX ZDARMA

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

ZJISTIT VÍC