- 30 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
KOEXIMPO, spol. s r. o. je česká společnost, která funguje na trhu již více jak 30 let.
Ve svých začátcích se zaměřovala na papírnictví a kancelářské potřeby. V tomto odvětví je společnost KOEXIMPO jednou z nejdéle existujících firem v České republice. V roce 1996 KOEXIMPO vytvořilo značku FANDY zabývající se prodejem fotoalb, fotorámečků, psacích potřeb a kreativy. V roce 2002 vznikla spolupráce mezi KOEXIMPEM a dalšími čtyřmi společnostmi, zabývajícími se prodejem kancelářských potřeb a papírnictví, pod značkou Partner4Office. Nejmladším přírůstkem do rodiny se stal v roce 2010 LOVELEC zabývající se výrobou a prodejem elektrokol.
Hledáš práci, která tě bude naplňovat a umožní Ti se realizovat?
👉 Pojď s námi pracovat na rozvoji značky elektrokol LOVELEC.
👉 Vlož svoje DNA do značky, pracuj přímo u výrobce a podílej se na tvorbě silného brandu v e-mobility.
👉 Staň se členem mladého progresivního týmu, u nás se nudit nebudeš.
Odpovědnost a koordinace marketingového týmu
Zvyšování povědomí o značce LOVELEC
Spoluvytváření marketingové strategie značky, PR plánu a koordinace PR aktivit
Odpovědnost za marketingové plány, plánování rozpočtu a jeho plnění
Koordinace a odpovědnost za online i offline marketing
Vytváření a koordinování marketingového obsahu (sociální sítě, fotografie, videa, bannery a propagační materiály společnosti)
Plánování a organizace firemních veletrhů a marketingových akcí
Spolupráce s externími dodavateli
Nezbytný reporting přímému nadřízenému a vedení společnosti
Spolupráce s kolegy z marketingového týmu
Vzdělání SŠ nebo VŠ se zaměřením na marketing, marketingovou komunikaci
Předchozí praxe na obdobné pozici (cyklo průmysl výhodou)
Polština na komunikativní úrovni
Anglický jazyk na úrovni B1-B2
Znalost Google Adwords, Google analytics, SEO, znalost obsahového marketingu
Znalost sociálních médií (FB, Instagram, apod.)
Znalost Microsoft Office
Znalost procesu marketingových kampaní
Kreativní myšlení a smysl pro detail
Výborné komunikační dovednosti
Samostatnost, flexibilita, týmový hráč
Odolnost vůči stresu
ŘP sk. B
Zajímavou práci v mladém kolektivu s velkou možnosti seberealizace
Podílení se na budování a rozvoji brandu v e-mobility
Možnost pracovat přímo u výrobce elektrokol – možnost přímého vlivu na finální produkt
Zaměstnanecké slevy na produkty v našem portfoliu
20 + 5 dní dovolené
Příspěvek na stravování
Firemní počítač a mobil
Finanční bonusy za plnění mimořádných úkolů
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.