- Plný úvazek

Aktualizace 6. 10. 2023
Předpokládáme – min. VOŠ ekonomického směru s mírou praxe, odpovídající náplni práce, ovládání práce na PC – balíček Microsoft Office, dobré organizační schopnosti, analytické a kreativní myšlení; dobré komunikační schopnosti; schopnost spolupracovat v týmu; samostatnost a schopnost věnovat se více úkolům, či projektům najednou; zvládání zátěžových situací, zodpovědnost, pečlivost, časovou flexibilitu a smysl pro detail; dodržování stanovených termínů
Náplň práce – stanovování finanční strategie holdingu, hospodářského plánu a finančního rozpočtu organizace v součinnosti s ostatními univerzálními celky organizace; stanovování strategie získávání a alokace zdrojů; nastavení procesů a řízení aktivit v rámci finančního řízení společností v holdingovém uspořádání; optimalizace aktiv, pasiv, daňové zátěže, řízení cash-flow; zajišťování efektivnosti hospodaření organizace; analyzování finančního ukazatelů podnikového controllingu; sledování rizik, jejich hodnocení a nastavování opatření k jejich odvrácení nebo minimalizaci; zajišťování aktuálních podkladů pro vedení o stavu finančních zdrojů a výsledcích podnikového hospodaření v rámci holdingu; poskytování finančních analýz, prognózování a doporučení pro rozhodování managementu; reprezentování organizace na jednáních s obchodními partnery a dalšími subjekty, auditorskými, daňovými a účetními orgány; vedení, motivace a kontrola výkonu zaměstnanců v rámci svěřeného celku.
Odměna závislá na provedených výkonech a plnění firemních standardů, možnost odborného růstu a vzdělávání, velmi zajímavá práce; příjemný pracovní kolektiv; možnost finančního růstu v závislosti na dodržení stanovených KPI.
Možnost domluvy zkráceného úvazku.
Životopis zaslat na e-mailovou adresu: e-mail přes
Pracoviště – Jablunkov
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?