- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Náplň práce: Zajištění chodu výpůjčního oddělení během celého týdne včetně odpoledních služeb (průměrně 2× měsíčně) a sobotních služeb (průměrně 1× za měsíc);
Asistence při vyhledávání v online katalogu a v elektronických informačních zdrojích, kopírování a obsluha PC ve studovně;
Informační služby, výpůjční služby, péče o knihovní fond a pomoc při jeho revizi.
Požadujeme: Minimálně SŠ vzdělání knihovnického směru (nebo SŠ a praxe minimálně 2 roky na obdobné pozici v knihovně);
Dobrá znalost práce na PC, zejména MS Office (Word, Excel);
Komunikativní znalost Anglického jazyka;
Znalost knihovnických katalogizačních pravidel;
Informační gramotnost;
Komunikativnost, samostatnost, spolehlivost, přesnost, pečlivost a ochota učit se novým věcem;
Časová flexibilita z důvodu delších služeb ve studovně a na pobočkách.
Výhodou: Zkušenosti práce ve výpůjčním modulu systému Aleph;
Orientace v elektronických informačních zdrojích.
Nabízíme: zajímavou práci v prostředí moderní knihovny významné instituce s možností profesního rozvoje; perspektivu zaměstnání;
zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování;
zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené; 4 dny indispozičního volna; dotované stravování nebo stravenky; zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky; MS Office zdarma pro soukromé využití; dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod.
Nástup možný od: října 2019 nebo dle dohody
Pracovní poměr: doba určitá 1 rok s tříměsíční zkušební dobou, možnost prodloužení na dobu neurčitou.
Mzdové ohodnocení dle platného Mzdového předpisu JU.
Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením
„Knihovnice/knihovník do výpůjčních a informačních služeb“ na e-mail: e-mail přes do 23. srpna 2019.
Neúplné přihlášky budou vyřazeny.
V případě, že uchazeč bude vybrán do užšího kola, bude o tom informován nejpozději do pátku 6. 9. 2019.
Vybraní uchazeči budou pozváni na osobní pohovor, který se z části bude skládat z ověřovacího testu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?