- 45 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek

Náplň práce: Zajištění chodu výpůjčního oddělení během celého týdne včetně odpoledních služeb (průměrně 2× měsíčně) a sobotních služeb (průměrně 1× za měsíc);
Asistence při vyhledávání v online katalogu a v elektronických informačních zdrojích, kopírování a obsluha PC ve studovně;
Informační služby, výpůjční služby, péče o knihovní fond a pomoc při jeho revizi.
Požadujeme: Minimálně SŠ vzdělání knihovnického směru (nebo SŠ a praxe minimálně 2 roky na obdobné pozici v knihovně);
Dobrá znalost práce na PC, zejména MS Office (Word, Excel);
Komunikativní znalost Anglického jazyka;
Znalost knihovnických katalogizačních pravidel;
Informační gramotnost;
Komunikativnost, samostatnost, spolehlivost, přesnost, pečlivost a ochota učit se novým věcem;
Časová flexibilita z důvodu delších služeb ve studovně a na pobočkách.
Výhodou: Zkušenosti práce ve výpůjčním modulu systému Aleph;
Orientace v elektronických informačních zdrojích.
Nabízíme: zajímavou práci v prostředí moderní knihovny významné instituce s možností profesního rozvoje; perspektivu zaměstnání;
zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování;
zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené; 4 dny indispozičního volna; dotované stravování nebo stravenky; zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky; MS Office zdarma pro soukromé využití; dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod.
Nástup možný od: října 2019 nebo dle dohody
Pracovní poměr: doba určitá 1 rok s tříměsíční zkušební dobou, možnost prodloužení na dobu neurčitou.
Mzdové ohodnocení dle platného Mzdového předpisu JU.
Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením
„Knihovnice/knihovník do výpůjčních a informačních služeb“ na e-mail: e-mail přes do 23. srpna 2019.
Neúplné přihlášky budou vyřazeny.
V případě, že uchazeč bude vybrán do užšího kola, bude o tom informován nejpozději do pátku 6. 9. 2019.
Vybraní uchazeči budou pozváni na osobní pohovor, který se z části bude skládat z ověřovacího testu.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.