- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Knihovník v přímých službách
Pracovní náplň: knihovnické a bibliografické, referenční a informační služby; jedná se o rozmanitou práci s důrazem na práci s fondem; kontakt s návštěvníky knihovny, vyhledávání a poskytování informací; příprava a vedení čtenářských a tematických lekcí a spolupráce na organizačním zajištění akcí a programů pro veřejnost
Požadavky: ukončené vyšší nebo střední knihovnické vzdělání výhodou; praxe v knihovnickém oboru vítána; komunikativnost, samostatnost, zodpovědnost, flexibilita
Nabízíme: pracovní poměr na dobu určitou s možností změny na neurčito; pracovní úvazek 1,0; místo výkonu práce: Karviná; nástup možný od 1. 4. 2025; odpovídající platové ohodnocení v souladu s nařízením vlády 466/2024 Sb.; zaměstnanecké výhody; kreativní a smysluplnou práci a prostor pro seberealizaci; skvělý pracovní tým a podporu osobního rozvoje; pružnou pracovní dobu, 25 dní dovolené, 3 dny volna navíc dle kolektivní smlouvy
Přihlašování do výběrového řízení:
Strukturovaný životopis zasílejte do 21. 3. 2025 na e-mail e-mail přes .
Do předmětu zprávy napište heslo „Výběrové řízení – knihovník/knihovnice“.
Kandidáta/ku bude vybírat výběrová komise z přihlášek doručených do 21. 3. 2025.
V případě, že výběrová komise doporučí přihlášku do dalšího kola, bude kandidát pozván k dalším kolům výběrového řízení. Rozhodnutí výběrové komise bude uchazečům oznámeno e-mailem.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoli v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Podáním dokumentů knihovník souhlasí s tím, že zadavatel bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.