- 30 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
Knihovník v přímých službách
Pracovní náplň: knihovnické a bibliografické, referenční a informační služby; jedná se o rozmanitou práci s důrazem na práci s fondem; kontakt s návštěvníky knihovny, vyhledávání a poskytování informací; příprava a vedení čtenářských a tematických lekcí a spolupráce na organizačním zajištění akcí a programů pro veřejnost
Požadavky: ukončené vyšší nebo střední knihovnické vzdělání výhodou; praxe v knihovnickém oboru vítána; komunikativnost, samostatnost, zodpovědnost, flexibilita
Nabízíme: pracovní poměr na dobu určitou s možností změny na neurčito; pracovní úvazek 1,0; místo výkonu práce: Karviná; nástup možný od 1. 4. 2025; odpovídající platové ohodnocení v souladu s nařízením vlády 466/2024 Sb.; zaměstnanecké výhody; kreativní a smysluplnou práci a prostor pro seberealizaci; skvělý pracovní tým a podporu osobního rozvoje; pružnou pracovní dobu, 25 dní dovolené, 3 dny volna navíc dle kolektivní smlouvy
Přihlašování do výběrového řízení:
Strukturovaný životopis zasílejte do 21. 3. 2025 na e-mail e-mail přes .
Do předmětu zprávy napište heslo „Výběrové řízení – knihovník/knihovnice“.
Kandidáta/ku bude vybírat výběrová komise z přihlášek doručených do 21. 3. 2025.
V případě, že výběrová komise doporučí přihlášku do dalšího kola, bude kandidát pozván k dalším kolům výběrového řízení. Rozhodnutí výběrové komise bude uchazečům oznámeno e-mailem.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoli v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Podáním dokumentů knihovník souhlasí s tím, že zadavatel bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?