- 250 000 Kč
- Plný úvazek

Náplň práce: Primární odpovědnost za IT zařízení knihovny. Správa PC stanic včetně souvisejících agend. Instalace a reinstalace operačních systémů (Windows 7 – Windows 10) a ovladačů osobních počítačů a notebooků. Klonování/hromadná instalace PC. Instalace a údržba běžných kancelářských aplikací a univerzitních aplikací. Práce s hardware (PC, notebooky, tiskárny, scanery, multifunkce, SafeQ síťový tisk, dataprojektory a AV technika, síťové prvky a další). Komunikace s dodavateli, servisem. Zajištění IT bezpečnosti na spravovaných zařízení. Zálohování, správa a zabezpečení dat zaměstnanců. Monitorování funkčnosti spravovaných zařízení. Analýza a odstraňování problémů. Zajištění IT podpory uživatelů: studenti, zaměstnanci, čtenáři, cizinci (AJ). Správa webu – práce s redakčním systémem. Evidence majetku knihovny – administrativní agenda, inventury. Odpovědnost za telefonní linky a přístroje.
POŽADAVKY: ukončené vzdělání v IT oboru VŠ nebo SŠ, pokročilá orientace na HW a SW trhu – pořizování nové výpočetní techniky a SW, administrátorské znalosti správy HW a SW na kancelářských PC, administrátorské znalosti MS Windows 7 – Windows 10, MS Office a dalších kancelářských aplikací, zkušenosti s opravami hardware, samostatnost při identifikaci problémů SW a HW, aktivní přístup a pružnost. Schopnost a ochota učit se nové věci, spolehlivost a pečlivost, komunikativnost, schopnost práce v týmu, znalost AJ na IT komunikativní úrovni.
Nabízíme: nástup 1. 9. 2017 nebo dle dohody, smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení, mzdové zařazení dle vzdělání a praxe, motivační finanční ohodnocení, zaměstnanecké benefity viz www.jcu.cz, možnost dalšího vzdělávání
Motivační dopis se strukturovaným životopisem a kopií dokladů o vzdělání zasílejte pod značkou
„IT technik“ na e-mail: e-mail přes do 30. 7. 2017.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?