- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek

Náplň práce: Primární odpovědnost za IT zařízení knihovny. Správa PC stanic včetně souvisejících agend. Instalace a reinstalace operačních systémů (Windows 7 – Windows 10) a ovladačů osobních počítačů a notebooků. Klonování/hromadná instalace PC. Instalace a údržba běžných kancelářských aplikací a univerzitních aplikací. Práce s hardware (PC, notebooky, tiskárny, scanery, multifunkce, SafeQ síťový tisk, dataprojektory a AV technika, síťové prvky a další). Komunikace s dodavateli, servisem. Zajištění IT bezpečnosti na spravovaných zařízení. Zálohování, správa a zabezpečení dat zaměstnanců. Monitorování funkčnosti spravovaných zařízení. Analýza a odstraňování problémů. Zajištění IT podpory uživatelů: studenti, zaměstnanci, čtenáři, cizinci (AJ). Správa webu – práce s redakčním systémem. Evidence majetku knihovny – administrativní agenda, inventury. Odpovědnost za telefonní linky a přístroje.
POŽADAVKY: ukončené vzdělání v IT oboru VŠ nebo SŠ, pokročilá orientace na HW a SW trhu – pořizování nové výpočetní techniky a SW, administrátorské znalosti správy HW a SW na kancelářských PC, administrátorské znalosti MS Windows 7 – Windows 10, MS Office a dalších kancelářských aplikací, zkušenosti s opravami hardware, samostatnost při identifikaci problémů SW a HW, aktivní přístup a pružnost. Schopnost a ochota učit se nové věci, spolehlivost a pečlivost, komunikativnost, schopnost práce v týmu, znalost AJ na IT komunikativní úrovni.
Nabízíme: nástup 1. 9. 2017 nebo dle dohody, smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení, mzdové zařazení dle vzdělání a praxe, motivační finanční ohodnocení, zaměstnanecké benefity viz www.jcu.cz, možnost dalšího vzdělávání
Motivační dopis se strukturovaným životopisem a kopií dokladů o vzdělání zasílejte pod značkou
„IT technik“ na e-mail: e-mail přes do 30. 7. 2017.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.