- 42 000 – 84 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Náplň práce: zajišťování chodu svěřeného útvaru knihovny včetně studoven; organizace, řízení a vyhodnocování práce zaměstnanců; metodická a kontrolní činnost; odpovědnost za vedení týmu cca 10 zaměstnanců; zpracování rozborů a statistik, koncepčních a metodických dokumentů; informační a knihovnické služby včetně výpůjčních; odpovědnost za svěřený majetek.
Požadujeme: VŠ (Bc., Mgr.) vzdělání- obor knihovnictví, informační věda výhodou; zkušenosti s vedením malého týmu podmínkou; praxe v oboru knihovnictví minimálně tři roky podmínkou; orientaci v knihovnických a informačních technologiích; pokročilou znalost MS Office; znalost AJ na komunikační úrovni; odolnost vůči stresu, samostatnost; manažerské, organizační a komunikační schopnosti; ochotu k průběžnému vzdělávání; časovou flexibilitu- práce ve směnném provozu.
Nabízíme: práci v příjemném kolektivu moderní vysokoškolské knihovny; možnost osobního a profesního rozvoje.
Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, dotované stravování, zvýhodněné mobilní volání- hlasové a datové služby, jazykové a zaměstnanecké kurzy, zvýhodněné bankovní služby u partnerské banky, dětská skupina pro děti zaměstnanců JU přímo v kampusu, Microsoft Office zdarma do soukromých zařízení, práce v instituci implementující HR AWARD.
Nástup od: červenec 2022 nebo dle dohody.
Pracovní úvazek: plný (úvazek 1,00 FTE).
Pracovní poměr: doba určitá, možnost prodloužení na dobu neurčitou.
Mzda: dle Mzdového předpisu JU, po zapracování možnost výkonnostní prémie.
Strukturovaný profesní životopis, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a motivační dopis s označením „Odborný knihovník“ zašlete na e-mail: e-mail přes do 1. 7. 2022.
Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?