- 35 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Popis práce/pracovní náplň:
o provádí výpůjční a informační služby a jejich evidenci, vydávání a přebírání dokumentů a kontrolu vrácených dokumentů
o poskytuje referenční a faktografické služby a informace, samostatné vyhledání a formulace odpovědí na složitější informační požadavky uživatelů s využitím interních a externích informačních zdrojů
o provádí registraci uživatelů, poskytuje jim informace o službách knihovny
o vyhledává dokumenty ve skladech a zařazuje je, zodpovídá za řazení určené části knihovního fondu
o pravidelně provádí revizi knihovního fondu
o rozesílá upomínky, vyřizuje rezervace
o zajišťuje pomoc uživatelům při samoobslužných reprografických a kopírovacích službách
o vede pokladnu a evidenci plateb, manipulaci s hotovostí
o dodržuje právní předpisy vztahující se k vykonávané práci, dodržuje vnitřní předpisy a normy UJEP, prohlubuje si vědomosti samostudiem a účastí na školeních, odborných seminářích a přednáškách
o vykonává další práce dle pokynů nadřízeného
Kvalifikační požadavky:
o středoškolské vzdělání
o aktivní znalost anglického jazyka nebo německého jazyka výhodou
o znalost práce s PC
o časová flexibilita (zajišťování služeb v rámci otevírací doby knihovny od 08.00 do 20.00 hod. – https://knihovna.ujep.cz/cs/oteviraci-doba)
o schopnost týmové spolupráce, zodpovědnost, bezúhonnost
Zaměstnanecké výhody:
o zaměstnanecké stravování, příjemné a moderní pracovní zázemí
o další zaměstnanecké benefity (příspěvek na penzijní připojištění, e-kartu Pluxee, rekreační středisko Bukovina a mnoho dalšího)
Výše úvazku: 100 % zákonné pracovní doby
Předpokládaný nástup: 01. 01. 2025
Místo výkonu: Vědecká knihovna UJEP v Ústí and Labem
Informace o výběrovém řízení a kritériích výběru:
Výběrové řízení proběhne v prvním kole posouzením dodaných materiálů, které musí být součástí zaslané přihlášky a případně v druhém kole osobním pohovorem s vybranými uchazeči. O výsledku budou všichni uchazeči informováni nejpozději do 30 dnů od ukončení VŘ.
Bližší informace: https://knihovna.ujep.cz/cs/.
Přihlášky s profesním životopisem a motivačním dopisem zasílejte poštou na Zaměstnanecký odbor UJEP v Ústí nad Labem, Pasteurova 1, 400 96 Ústí nad Labem nebo e-mailem na adresu e-mail přes nejpozději do 13. 11. 2024.
Účastníkům výběrového řízení nevzniká nárok na úhradu nákladů výběrového řízení.
Ředitel Vědecké knihovny UJEP si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit či nevybrat žádného uchazeče.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.