- 27 000 – 31 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Popis práce/pracovní náplň:
o provádí výpůjční a informační služby a jejich evidenci, vydávání a přebírání dokumentů a kontrolu vrácených dokumentů
o poskytuje referenční a faktografické služby a informace, samostatné vyhledání a formulace odpovědí na složitější informační požadavky uživatelů s využitím interních a externích informačních zdrojů
o provádí registraci uživatelů, poskytuje jim informace o službách knihovny
o vyhledává dokumenty ve skladech a zařazuje je, zodpovídá za řazení určené části knihovního fondu
o pravidelně provádí revizi knihovního fondu
o rozesílá upomínky, vyřizuje rezervace
o zajišťuje pomoc uživatelům při samoobslužných reprografických a kopírovacích službách
o vede pokladnu a evidenci plateb, manipulaci s hotovostí
o dodržuje právní předpisy vztahující se k vykonávané práci, dodržuje vnitřní předpisy a normy UJEP, prohlubuje si vědomosti samostudiem a účastí na školeních, odborných seminářích a přednáškách
o vykonává další práce dle pokynů nadřízeného
Kvalifikační požadavky:
o středoškolské vzdělání
o aktivní znalost anglického jazyka nebo německého jazyka výhodou
o znalost práce s PC
o časová flexibilita (zajišťování služeb v rámci otevírací doby knihovny od 08.00 do 20.00 hod. – https://knihovna.ujep.cz/cs/oteviraci-doba)
o schopnost týmové spolupráce, zodpovědnost, bezúhonnost
Zaměstnanecké výhody:
o zaměstnanecké stravování, příjemné a moderní pracovní zázemí
o další zaměstnanecké benefity (příspěvek na penzijní připojištění, e-kartu Pluxee, rekreační středisko Bukovina a mnoho dalšího)
Výše úvazku: 100 % zákonné pracovní doby
Předpokládaný nástup: 01. 01. 2025
Místo výkonu: Vědecká knihovna UJEP v Ústí and Labem
Informace o výběrovém řízení a kritériích výběru:
Výběrové řízení proběhne v prvním kole posouzením dodaných materiálů, které musí být součástí zaslané přihlášky a případně v druhém kole osobním pohovorem s vybranými uchazeči. O výsledku budou všichni uchazeči informováni nejpozději do 30 dnů od ukončení VŘ.
Bližší informace: https://knihovna.ujep.cz/cs/.
Přihlášky s profesním životopisem a motivačním dopisem zasílejte poštou na Zaměstnanecký odbor UJEP v Ústí nad Labem, Pasteurova 1, 400 96 Ústí nad Labem nebo e-mailem na adresu e-mail přes nejpozději do 13. 11. 2024.
Účastníkům výběrového řízení nevzniká nárok na úhradu nákladů výběrového řízení.
Ředitel Vědecké knihovny UJEP si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit či nevybrat žádného uchazeče.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?