- 30 000 – 34 999 Kč
- Plný úvazek
Náplň práce: sledování vývoje a trendů v oblasti open access/science na mezinárodní a národní úrovni; spolupráce s dalšími vysokými školami při řešení problematiky open access/science; administrace spojená s open access publikováním v rámci projektu, správa slev na publikační poplatky; spolupráce na obsahové správě webových stránek věnovaných informačním zdrojům a open access/science; příprava propagačních a vzdělávacích aktivity k open access/science a EIZ (včetně vlastních přednáškových aktivit, individuálních konzultací apod.); zpracování přehledů či jednoduchých statistik z oblasti open access a EIZ pro vedení knihovny; vytváření odborných rešerší z českých i zahraničních zdrojů.
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání– obor knihovnictví, informační věda (není podmínkou); znalost rešeršních strategií v českých i zahraničních EIZ; pokročilá znalost práce MS Excel a MS World, Power Point; znalost AJ na úrovni minimálně B2; samostatnost, pečlivost, organizační schopnosti, flexibilita; prezentační a komunikační dovednosti.
Nabízíme: práci v příjemném kolektivu moderní vysokoškolské knihovny; možnost osobního a profesního rozvoje, perspektivu zaměstnání; zaměstnanecké kurzy; další vzdělávání a závodní stravování.
Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod.
Nástup od: 1.1.2023 nebo dle dohody.
Pracovní poměr: doba určitá 1 rok s tříměsíční zkušební dobou, možnost prodloužení.
Mzda: dle Mzdového předpisu JU, po zapracování možnost výkonnostní prémie. Mzda ve výši 28 tis. Kč, po zkušební době 32 tis. Kč.
Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „Odborný knihovník“ zašlete na e-mail: e-mail přes do 6. 11. 2022.
Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.