- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň práce: sledování vývoje a trendů v oblasti open access/science na mezinárodní a národní úrovni; spolupráce s dalšími vysokými školami při řešení problematiky open access/science; administrace spojená s open access publikováním v rámci projektu, správa slev na publikační poplatky; spolupráce na obsahové správě webových stránek věnovaných informačním zdrojům a open access/science; příprava propagačních a vzdělávacích aktivity k open access/science a EIZ (včetně vlastních přednáškových aktivit, individuálních konzultací apod.); zpracování přehledů či jednoduchých statistik z oblasti open access a EIZ pro vedení knihovny; vytváření odborných rešerší z českých i zahraničních zdrojů.
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání– obor knihovnictví, informační věda (není podmínkou); znalost rešeršních strategií v českých i zahraničních EIZ; pokročilá znalost práce MS Excel a MS World, Power Point; znalost AJ na úrovni minimálně B2; samostatnost, pečlivost, organizační schopnosti, flexibilita; prezentační a komunikační dovednosti.
Nabízíme: práci v příjemném kolektivu moderní vysokoškolské knihovny; možnost osobního a profesního rozvoje, perspektivu zaměstnání; zaměstnanecké kurzy; další vzdělávání a závodní stravování.
Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod.
Nástup od: 1.1.2023 nebo dle dohody.
Pracovní poměr: doba určitá 1 rok s tříměsíční zkušební dobou, možnost prodloužení.
Mzda: dle Mzdového předpisu JU, po zapracování možnost výkonnostní prémie. Mzda ve výši 28 tis. Kč, po zkušební době 32 tis. Kč.
Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „Odborný knihovník“ zašlete na e-mail: e-mail přes do 6. 11. 2022.
Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?