- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Na pozici inženýra kvality pro německou mezinárodní výrobní společnost hledáme jak absolventy, tak kandidáty s praxí z oblasti kvality.
- komunikace se zákazníky a řešení zákaznických požadavků
- reporting a vyhodnocování kvalitativních ukazatelů (PPM, reklamace, ap.)
- práce s kvalitativními nástroji užívanými v rámci automotive (8D, PPAP, APQP, FMEA)
- příprava dokumentace, vzorků v rámci projektů
- zodpovědnost za řízení projektu v oblasti kvality
- vyhodnocování kvalitativních rizik a přijímání preventivních a nápravných opatření
- tvorba a realizace kvalitativních ukazatelů ve výrobní divizi
- plnění, vyhodnocení a monitorování kvalitativních cílů ve výrobě a jejich vylepšování
- spolupráce při uvolňování procesů
- spolupráce při řešení interních a externích reklamací
- shromažďování, zpracování a vyhodnocení dat o kvalitě procesů a výrobků v sériové fázi zpravodajství o kvalitě
- zero rework - strategie, vyhodnocení, snižování nákladů na šrotace
- kontrola cílů jakosti, zavádění opatření k jejich plnění a vyhodnocování účinností opatření
- kontrola zavádění korektivních (nápravných) a preventivních opatření, účast na všech relevantních jednáních (např. denní FPY,..)
- středoškolské či vysokoškolské vzdělání
- zkušenosti v oblasti kvality vítány, povědomí o způsobech řízení jakosti v automotive systémech ( 8D, PPAP, APQP ap.)
- obecný přehled o normách ČSN ISO 9001:2009, ČSN ISO/TS 16949:2009, ČSN ISO 14001:2004
- znalost práce na PC (MC Office, ACCESS - výhodou)
- komunikativní znalost AJ (alespoň úroveň B1)
- flexibilita, orientace na změny, týmová práce, orientaci na zákazníka, rozhodnost, komunikační schopnosti
- ŘP sk. B
- zázemí a know –how mezinárodní skupiny
- přístup k nejnovějším technologiím
- příležitost pro rozvoj a kariérový růst
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na penzijní připojištění – dle délky zaměstnání ve firmě - maximální částka 1.400,- Kč/ měsíc (po 1.roce zaměstnání)
- dopravné 1-2 Kč/km cesta do práce (v hotovosti do výplaty)
- příspěvek na brýle nebo kontaktní čočky (1000,-/2 roky)
- příspěvek na závodní stravování (závodní restaurace ve firmě)
- pracovní doba pružná - 37,5 hodin / týdenní pracovní úvazek
- CIM program (program zlepšovatelského hnutí, možnost získání odměny za zlepšovatelský návrh)
- roční bonusy
- příspěvek na rekreaci pro děti ve výši 2.000,- Kč na jedno dítě a rok

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.