- Plný úvazek
MANAŽER- MANAŽERKA SERVISU A POPRODEJNÍCH SLUŽEB
Vaším úkolem bude :
- řízení týmu servisního oddělení ( 10 techniků + asistentka) v personální a odborné
rovině
- koordinace denní činnosti (servisní zásahy v terénu, montáže, dílenské opravy )
- zajišťování podpory servisním technikům ( náhradní díly, MTZ, technika, procesy)
- komunikace s klienty
- komunikace s dodavateli
- uzavírání servisních smluvních vztahů
- naplňování dlouhodobé strategie společnosti
- vzdělání – min. ÚSO s maturitou
Vaše předpoklady :
- odborné a technické znalosti v oboru techniky, technologií apod …
- praxe v provádění servisní činnosti, resp. s vedením týmu
- organizační talent
- schopnost uplatnění přirozené autority
- schopnost samostatné systematické práce
- komunikativnost, spolehlivost, cílevědomost
- vize dlouhodobého uplatnění a ochota vzdělávat se v oboru
- ŘP min, sk. B
- znalost AJ/NJ výhodou
Nabízíme Vám :
- špičkové zázemí stabilní renomované společnosti s 28 letou tradicí
- zaškolení a trvalá podpora vzdělávání v oboru gastrotechnologie
- účast při realizaci zajímavých zakázek v tuzemsku i v zahraničí
- podpora při dalším zvyšování profesní úrovně
- kvalitní a stabilní tým spolupracovníků
- prostor pro seberealizaci s dlouhodobou perspektivou
- zaměstnanecké benefity
- zajímavé finanční ohodnocení úměrné dosahovaným výsledkům
Nabídky s CV a kontaktními údaji zasílejte na adresu e-mail přes
.