- 38 000 Kč
- Plný úvazek
Jaký by měl být náš kolega: SŠ vzdělání, technický směr výhodou, znalost skladového hospodářství výhodou, znalost práce na PC – excel, outlook, řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič, znalost anglického nebo německého jazyka výhodou, oprávnění a praxe na řízení VZV výhodou, ne podmínkou;
Vaší náplní práce bude: vystavení objednávek, příjem, evidence a výdej materiálu, naskladnění a vyskladnění materiálu – fyzicky i v informačním systému, zodpovědnost za stav skladových zásob a objednání, kontrola expirace stavu zásob, provedení denní, měsíční a roční inventury;
Výhody: stabilní zázemí české firmy, dlouhodobou a perspektivní práci, podporu při zaškolení, premie, závodní stravování, penzijní připojištění, 13. plat, příspěvek na dojíždění.
Kontaktovat nás můžete e.mailem, osobně nebo telefonicky: Po-Pá 8:00 – 16:00 hod.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.