Pracovní poměr na dobu určitou. Nástup možný ihned.
Náplň práce: kontrola a vyhodnocování procesních zakázek daného střediska, kontrola reálných spotřeb vs normované spotřeby, proaktivní řešení problémových případů, návrhy na zefektivnění procesů, dle vyhodnocení zakázek podávat návrhy na úpravy norem, kontrola skladů souvisejících se zakázkami, reporting související s daným oddělením, spolupráce s mistry na operativní úrovni, kontrola plánů a prioritizace zakázek, administrativní výpomoc mistrům.
Požadavky: samostatnost, pokročilá znalost MS Office – hlavně Excelu, kladný vztah k číslům, aktivní přístup, rychlá orientace v informacích a číslech, komunikační schopnost, preciznost, analytické myšlení.
Zaměstnanecké výhody: možnost nákupu výrobků za sníženou cenu, každý měsíc balíčky z výrobků společnosti, podnikové dotované stravování, odměna za doporučeného zaměstnance, odměny při pracovních a životních jubileích, motivační způsob odměňování.
Kontakt – Mgr. Belančinová Katarína; tel.: zobrazit tel. číslo (Po-Pá od 06:00 hod. do 14:30 hod.), e-mail: e-mail přes (zaslání životopisu).