- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Pracoviště: Národní třída 3654/44, 695 01 Hodonín. Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
Jaké příležitosti Vám nabízíme? Začnete kariéru v mezinárodním centru sdílených služeb (pracovní pozice je vhodná i pro absolventy), poskytneme vám rozsáhlý tréninkový program, včetně on-the-job školení, můžeme vám nabídnout další odborná školení a kurzy, můžete očekávat zajímavou a zodpovědnou práci.
Budete zodpovědní za analýzu, vkládání a kontrolu dat v interních systémech. Podpůrné činnosti dle požadavků interních klientů. Komunikaci s ostatními útvary v rámci celé finanční skupiny .
Koho hledáme? Do našeho týmu zapadnete pokud: jste týmový hráč/ka. Máte analytické schopnosti, přesnost a preciznost. Jste cílevědomý/á, zodpovědný/á a rád/a se učíte nové věci.
Vaše kvalifikace: minimálně středoškolské vzdělání (nejlépe ekonomického zaměření), angličtina – slovem i písmem, němčina – znalost němčiny je výhodou, Microsoft Office – středně pokročilý uživatel, zkušenosti v administrativě z bankovní nebo podobné oblasti (výhodou).
Co nabízíme? Zajímavou a perspektivní pozici v zázemí mezinárodní finanční skupiny, příležitosti pro profesní a osobní rozvoj a vzdělávání (jazykové a další kurzy), roční bonusy, zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna, stravenky, systém Cafeteria, příspěvky na penzijní a zdravotní pojištění, zvýhodněná nabídka bankovních produktů, různé mimo pracovní aktivity atd.). Kontakt na mail:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?