- 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracoviště: Národní třída 3654/44, 695 01 Hodonín. Specialista/ka Back Office – Junior
Máte chuť: nastartovat kariéru v mezinárodní společnosti navázané na největší českou banku, která je součástí finanční skupiny Erste Group, pracovat v otevřené společné kanceláři s partou fajn lidí, naučit se, jak fungují procesy v bance, zpracovávat na PC administrativní požadavky, zadávat a kontrolovat data v systémech banky, zpracovávat související platební transakce, zakládat evidenci a archivaci jednotlivých operací, komunikovat s kolegy z rakouské Erste Banky v angličtině. Budeme si rozumět, pokud: tým a dobrá nálada na pracovišti je pro vás prioritou, ste pečlivý/á, spolehlivý/á, máte analytické myšlení, schopnost samostatného úsudku a smysl pro detail, dokážete se orientovat na výsledek a umíte si poradit, i když vás tlačí čas, máte dobré komunikační dovednosti slovem i písmem, ovládáte PC a máte dobré znalosti MS office, ovládáte angličtinu (min. na úrovni B1). Budete komunikovat s protistranami z téměř celého světa převážně přes e-mail a řídit se pracovními instrukcemi v anglickém jazyce, máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou nebo VŠ vzdělání.
Výhodou pro vás bude: znalost bankovních produktů a platebních instrumentů, mate-li praxi v bankovnictví nebo na pozici podobného zaměření (zpracování účetních dokladů apod.), psaní všemi deseti, časová flexibilita, znalost německého jazyka.
U nás získáte: jistotu a zázemí nadnárodní společnosti, kolegy, o které se můžete opřít, a vždy vám rádi poradí, kvalitní zaškolení do procesů provozu banky, 8,5 hodinovou pracovní dobu v rozmezí od 7:30 do 18:00 hodin. Nejdříve smlouvu na rok, v případě oboustranné spokojenosti je smlouva prodloužena na neurčito, v 1. roce průměrný měsíční příjem ve výši 18.500 Kč. Benefity: 25 dnů dovolené a 5 dnů zdravotního volna, plně hrazené stravenky (115 Kč/den), příspěvek 6 000 Kč do Cafeterie (platby v lékárnách, slevomat, wellness, ..), příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1 900 Kč měsíčně, zvýhodněné bankovní produkty. Kontakt na mail: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.