Náplň práce:
- Administrativa spojená s realizací zakázek/objednávek
- Evidence a kontrola plnění realizovaných objednávek
- Zajištění přepravy zásilek, administrativa agendy vývozních povolení
- Administrativa spojená s reklamacemi
- Telefonická a písemná komunikace se zákazníky a obchodními partnery
- Podpora obchodních zástupců – příprava podkladů pro jednání se zákazníky
- Práce v CRM – správa a tvorba zákaznických databází, apod.
- Podpůrná marketingová činnost
Co od Vás očekáváme:
- Potřebujeme energií nabitou osobu, která má zájem o seberozvoj
- Neustále aktivní a komunikativní směrem do firmy i k zákazníkům
- Samostatnost, pečlivost a schopnost organizovat
- Je schopna odolávat stresovým situacím a vždy si zachovat nadhled
- Nejen že má zahraniční jazyk, ale baví ji v něm komunikovat
- Je schopna měnit zaběhlé praktiky a navrhovat zlepšení/zjednodušení v obchodní
Co Vám můžeme nabídnout:
- stravenkový paušál (123 Kč/den)
- příspěvek na penzijní připojištění
- 5 týdnů dovolené
- dotované občerstvení a kávu na pracovišti
- přátelské prostředí rodinné firmy
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti