Manažer/ka oddělení účetnictví

Nové Město, Praha
do 115.000 Kč

Náplní práce je zejména: 1) Koordinace a metodické řízení v oblasti finančního reportingu v souladu se standardy a směrnicemi mateřské společnosti. Koordinace externích auditů a reakce na zjištění z auditů. Dohled nad zajištěním řádného reportingu regulačním orgánům, akcionářům a dalším zainteresovaným stranám. 2) Řízení procesu finančního plánování a prognózování z hlediska souladu s metodikou a strategickmi cíli mateřské společnosti. Sledování finanční výkonnosti ve srovnání s rozpočty a poskytování analýzy odchylek. Pokytování strategických analýz a komentářů k rozpočtům a finančním výsledkům připraveným účetním oddělením, pro potřeby vedení společnosti a centrály. 3) Optimalizace technologií a systémů (Dohled nad zajištěním používání vhodných finančních systémů a softwaru pro zefektivnění účetních procesů. Účast na integraci nových technologií nebo upgradů za účelem zlepšení správy finančních dat a reportingových schopností.) 4) Reporting centrále a dalšímu managementu (Dohled nad sestavováním, konsolidací a přípravou balíčku finančních výkazů a dalších požadovaných informací pro centrálu. Poskytování analýzy významných odchylek a zajištění včasného předání přesných finančních informací centrále a managementu.) 5) Strategické finanční plánování (Spolupráce s vyšším vedením za účelem poskytování finančních náhledů, které podporují strategické rozhodování. Identifikace a implementace procesních vylepšení, která zvyšují efektivitu a účinnost účetního oddělení. Podpora fúzí, akvizic a dalších finančních iniciativ podle potřeby.) Další ad-hoc úkoly a projekty v rámci dané pracovní pozice zadané nadřízeným. Požadujeme: – Nezbytná aktivní znalost čínského jazyka (slovem i písmem) pro denní komunikaci s mateřskou společností, vedením a pro tvorbu reportů a analýz. – vysokoškolské vzdělání s minimálním bakalářským stupněm (preferujeme oblast se zaměřením ekonomického směru – finance, účetnictví, controlling) – dobré vyjednávací, komunikační a organizační schopnosti – prozákaznický přístup – znalost MS Office
zodpovědnost, samostatnost a ochotu se učit – výhodou je pokročilá znalost angličtiny – znalost mezinárodních standardů (IFRS/US GAAP) je velkou výhodou
Předchozí odborná praxe, ideálně v délce minimálně osmi let na obdobné pozici – Finanční kontrolor, Vedoucí účetní, Finance manager – bude považována za výhodu

Sídlo firmy

CITIC Europe Holdings a.s.
Nekázanka 858/5
110 00 Praha

IČO: 04170792
Datová schránka: dm95my3
Další informace:
GPS: 50.085538109661,14.427429322151,
S-JTSK: -742401.11 -1043285.42, RUIAN: 21706654

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Talentinno s.r.o. | Talentinno s.r.o. | Staré Město, Praha Staré Město, Praha
  • 20 000 – 35 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
včerejší
DW Forklift s.r.o. | DW Forklift s.r.o. | Zličín, Praha Zličín, Praha
  • 25 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o. | Mezinárodní Konzervatoř Praha… | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
ASBISC ENTERPRISES PLC, Agency Prague, organizační složka | ASBISC ENTERPRISES PLC,… | Hostivař, Praha Hostivař, Praha
  • 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. listopadu
NP48, s.r.o. | NP48, s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. listopadu
Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o. | Mezinárodní Konzervatoř Praha… | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. listopadu
Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o. | Mezinárodní Konzervatoř Praha… | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 5. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Rex Concepts BK Czech s.r.o., Talentinno s.r.o., Modivo Czech, s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Global Truck s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, Ministerstvo práce a sociálních věcí, Česká spořitelna, a.s., kalkulator.cz, s.r.o., Věra Pietrasová, CPHCL Panorama, s.r.o., Městská část Praha 3, SATUM CZECH s.r.o., EMS - Easy Marketing Solutions s.r.o., Evolution CZ s.r.o., Česká pošta, s.p., DW Forklift s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., XXXLutz, mBlue Czech, s.r.o., Waf-Waf Group s.r.o., PaN servis s.r.o., Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o., T-Mobile Czech Republic a.s., PYLONES s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., CentralWork s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, VINCI Construction CS a.s., Broker Investment, s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., LeasingTeam s.r.o., Jobsyno Global s.r.o., ČSOB Stavební spořitelna, a.s., Concentrix Czech Republic, s.r.o., EKOSPOL a.s., BU Power Systems s.r.o., Lidl Česká republika s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Penta Hospitals CZ, s.r.o., Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, O2 Czech Republic a.s., Deklarace odpovědného podnikání z. s., FAnn Retail, a.s., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., Správa železnic, státní organizace, 21 Consult Group s.r.o., Bageterie Boulevard, ASBISC ENTERPRISES PLC, Agency Prague, organizační složka, NP48, s.r.o., RIXO a.s., Partners Financial Services, a.s., BusPlan Servis s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Marketingový asistent / asistentka, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Překladatel / Překladatelka, Odborný pracovník / pracovnice, Obchodní manažer / manažerka, Kontrolor / Kontrolorka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Smíchov, Praha, Staré Město, Praha, Libeň, Praha, Praha, Nusle, Praha, Krč, Praha, Nové Město, Praha, Žižkov, Praha, Strašnice, Praha, Dejvice, Praha, Zličín, Praha, Chodov, Praha, Karlín, Praha, Michle, Praha, Stodůlky, Praha, Letňany, Praha, Holešovice, Praha, Celá ČR, Vysočany, Praha, Vinohrady, Praha, Kamýk, Praha, Radlice, Praha, Hostivař, Praha, Ďáblice, Praha, Hloubětín, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

audit