Asistent(ka) účetního a fakturačního oddělení
- Strakonice
- NAFO Strakonice s.r.o.
-
Benefity:
- ...
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Lokalita | Prachatice |
Firma | Město Prachatice |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Administrativní pracovník / pracovnice |
Hrubá mzda | 19.730 – 28.920 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Předpokládaný nástup: duben – květen 2022; konkrétní termín nástupu dle dohody
Místo výkonu práce: Prachatice
Pracovní náplň: Výkon správní agendy na úseku místních poplatků (svoz a likvidace komunálního odpadu – vyměření, vybírání hotovosti, vydávání platebních výměrů, evidence, vymáhání, včasné předávání pohledávek smluvnímu exekutorovi). Spolupráce s pracovníkem majetkového oddělení na vymáhání pohledávek a
se smluvním exekutorem města Prachatice.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů
Požadované vzdělání: Středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou nebo VOŠ
Obor vzdělání: Ekonomického směru
Další požadované znalosti, dovednosti a předpoklady: dobrá orientace v daňových a účetních předpisech, souvisejících s předmětnou agendou
znalost problematiky zákona o obcích a příslušné legislativy výhodou
praxe ve veřejné správě výhodou
způsobilost k právním úkonům
dobrá znalost práce na PC, MS Office (pokročilá znalost MS Excel výhodou)
schopnost týmové spolupráce
komunikační schopnosti
psychická odolnost a velmi dobrá schopnost jednání s lidmi, zejména v konfliktních situacích
pečlivost a samostatnost
Zaměstnancům nabízíme: stabilní zázemí a jistotu
dobré pracovní podmínky
dovolenou v délce 25 dnů
pružnou pracovní dobu
příspěvek na stravování
příspěvek na penzijní připojištění
příspěvek na individuální vzdělávání
možnost zvyšování jazykových znalostí na pracovišti
bezúročné půjčky na vybavení domácnosti či pořízení bytu
možnost dalšího vzdělávání formou školení a seminářů
Přihlášku s požadovanými doklady doručte v listinné podobě osobně, popřípadě zašlete na adresu: Městský úřad Prachatice, Velké náměstí 3, 383 01 Prachatice tak, aby na podatelnu městského úřadu byly doručeny nejpozději 28.02.2022 do 12:00 hod.
Obálku označte "Výběrové řízení – referent správy daně, poplatku nebo jiného obdobného peněžitého plnění "
Pozn: Přihlášky doručené po výše uvedeném termínu (platí též pro doručování poštovní přepravou) a jiným způsobem než výše uvedeným (např. e-mailem nebo datovou schránkou), nebudou akceptovány.
Podrobnější informace podá:
Ing. Václav Janda, vedoucí odboru finančního MěÚ Prachatice,
telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Marta Patrajová, personalistka MěÚ Prachatice,
telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail:
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Jakékoliv ukončení pracovní poměru není snadné, proto jsme pro vás připravili detailní vysvětlení kdy a jakým způsobem můžete ukončit svou dohodu o provedení práce. Až si vyberete způsob ukončení dohody o provedení práce, budete mít k dispozici vzor ukončení dohody o provedení práce, a to zdarma a v editovatelné podobě s nápovědami, co a kam vyplnit.
Byli jste pozváni na osobní nebo virtuální pracovní pohovor? Pojďme si připravit otázky, které byste při pracovním pohovoru měli položit vy svému budoucímu zaměstnavateli.
Onemocněli jste? Nejsme roboti, stát se to může každému. Poradíme vám, jak postupovat. Pro takové případy je zde institut dočasné pracovní neschopnosti. S námi se dozvíte vše o neschopence, vycházkách, kontrolách, které vás mohou navštívit, jak a kým budete v době vaší nemoci zaplaceni a mnoho užitečných rad. Připomeneme vám, jaké jsou vaše povinnosti.
Stažení výpovědi zaměstnancem je vlastně prosbou ke stávajícímu zaměstnavateli, aby si vás v práci ponechal. Zaměstnavatele není možné ke stažení výpovědi přimět. Pokud zaměstnavatel souhlasí, stačí vyplnit formulář ke stažení výpovědi, který naleznete v našem článku.
Ve většině společností jsou vedoucí zaměstnanci, tedy zaměstnanci, kteří vedou alespoň jednoho podřízeného. Z pozice vedoucího zaměstnance mají tito kolegové specifické povinnosti, které jim stanovuje zákoník práce. Dozvíte se, jak je to se zkušební dobou, přesčasy i případným ukončením pracovního poměru ze strany vedoucího pracovníka či z vaší strany.
Rozhodli jste se ukončit pracovní poměr ve stávajícím zaměstnání? My vám pomůžeme. Společně se podíváme na ukončení pracovního poměru, co říká zákoník práce o výpovědi, jednak ze strany zaměstnance, jednak ze strany zaměstnavatele. Nebo jste dostali výpověď od svého zaměstnavatele? Povíme si, v jakých případech vám zaměstnavatel výpověď může dát.
Hrubá vs. čistá mzda - pojďme se podívat na to, z čeho se mzda skládá, a hlavně, kolik dostanete v čistém. Povíme vám, jaká daňová zvýhodnění můžete uplatňovat, aby vaše čistá mzda byla ještě vyšší. Abyste nebyli překvapeni, vysvětlíme vám, co všechno vám zaměstnavatel může ze mzdy strhnout. Ukážeme vám, jaký je rozdíl mezi nárokovou a nenárokovou částí mzdy, a také jaké jsou nejčastější formy vyplácení mzdy.
Znáte základní povinnosti zaměstnavatele? Ukážeme vám, co je povinností vašeho zaměstnavatele před zahájením vašeho pracovního poměru, v průběhu a při skončení pracovního poměru.
Ukážeme vám, kdo může ve společnosti výpověď převzít, a dva způsoby, jak si nechat přijetí výpovědi zaměstnavatelem potvrdit. Poradíme vám, jak postupovat, pokud váš zaměstnavatel odmítl převzít výpověď.
Pojďme se detailněji podívat, jak vypadá nerovnoměrně rozvržená pracovní doba na příkladech. Zjistíte, jak zákoník práce definuje nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu, a mnoho dalšího.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje