O nás
Firma ARS Altmann Praha s.r.o. se sídlem v Lysé nad Labem působí na trhu již přes dvacet let. Převážně se zabývá přepravou a skladováním nových osobních vozidel.
Pro naše účetní a finanční oddělení hledáme nového kolegu/kolegyni, která povede menší tým zaměstnanců.
Náplň práce:
- kompletní zastřešení a vedení účetní, daňové a audit agendy
- tvorba a kontrola dodržování vnitřních účetních předpisů v souladu s platnou legislativou
- spolupráce s auditory, příprava a shromažďování podkladů pro audit
- podílení se na přípravě měsíčních závěrek,
- reporting managementu a mateřské společnosti
- sestavování rozpočtu, tvorba finančního plánu
- kontrola finančních toků
- zodpovědnost za platební styk, archivaci, evidenci majetku
- vedení menšího týmu zaměstnanců
Co od Vás očekáváme:
- SŠ/VŠ ekonomického směru
- minimálně 5letou praxi v účetnictví
- znalost příslušné legislativy (české účetní a daňové standardy)
- znalost MS Office
- organizační schopnosti, pečlivost, systematičnost a přesnost
- asertivní přístup a schopnost jasně komunikovat
- znalost anglického/německého jazyka
Co Vám můžeme nabídnout:
- zajímavé finanční ohodnocení,
- po uplynutí zkušební doby navýšení mzdy a případné další benefity
- pracovní smlouva na dobu neurčitou
- příspěvek na stravování (stravenky)
- malý a přátelský kolektiv