- 30 000 – 32 000 Kč
- Zkrácený úvazek
12.11.2025 – zajišťování poradenských, informačních a vzdělávacích činností v oblasti zaměstnanosti, volby a změny povolání a rekvalifikace zájemců a uchazečů o zaměstnání. Předvýběr klientů před vstupem do projektu a vedení příslušné administrativy spojené s realizací klíčových aktivity projektu. Min. SŠ. KONTAKT: posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 21.11.2025,
tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla
organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Brně, Polní
1011/37, 659 59 Brno, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené
adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem
na elektronickou adresu služebního úřadu e-mail přes odpovědní formulář nebo prostřednictvím
veřejné datové sítě do datové schránky ID syyztwe.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“, a "Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2025/134119–78099801. V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení. Bližší informace naleznete na stránkách Úřadu práce ČR

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.