- 12 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
NÁPLŇ PRÁCE: Chceš se vyvíjet v rychle rostoucím a dynamickém prostředí? Nevadí ti být flexibilní a zastat práci kolegy v jeho nepřítomnosti? Pak je pozice office asistenta v naší firmě právě pro tebe. Jako office asistent/ka v naší firmě budeš: vyřizovat korespondenci, mít na správu šanony a jejich správné používání, zpracovávat dokumenty od zákazníků a dodavatelů, podílet se na fakturaci a zpracování objednávek, zajišťovat certifikace a náležitosti ke štítkování zboží, zpracovávat objednávky spotřebního materiálu pro velkoobchod, maloobchod i chod kanceláří, zpracovávat zápisy z porad, spravovat E-SHOP, podílet se na tvorbě marketingu a správě sociálních médií (Facebook, Instagram), budeš jedna ruka s office manažerkou, asistentkou marketingu, obchodním ředitelem, obchodním manažerem, účetní a vedoucím provozovny
DALŠÍ POŽADAVKY: Neváhej a ozvi se, pokud jsi: parťák do nepohody, máš základy fakturace a účetnictví, máš chuť se rozvíjet, jsi flexibilní a zodpovědný, jsi komunikativní a umíš vystupovat
máš zkušenosti se správou E-SHOPOVÝCH stránek, cítíš se na různorodé úkoly související s chodem firmy, osobnostní předpoklady a dovednosti, pořádkumilovnost, organizační schopnosti
schopnost dodržovat termíny, analytické uvažování, komunikativnost, základy obchodní činnosti
NABÍZÍME: termín nástupu: 1.1.2021, pracovní doba po – pá 07:00 – 15:30 hod, občerstvení na pracovišti, zaměstnanecká sleva na nákup zboží, firemni telefon i k soukromým účelum/neomezený tarif, zdarma využití našeho fit centra a solária pro zaměstnance přímo ve firmě, po třech letech každý rok týdenní dovolená v Chorvatsku pro celou rodinu ZDARMA, roční prémie, pracovní doba po-pá 8 hodin denně (víkendy patří rodině), smlouva na dobu určitou na půl roku s tříměsíční zkušební lhůtou a následná možnost na dobu neurčitou
KONTAKT: prvotní kontakt prosíme emailem. SVÉ STRUKTUROVANÉ ŽIVOTOPISY SPOLU S MOTIVAČNÍM DOPISEM ZASÍLEJTE DO 10.12.2021 NA e-mail přes
Do předmětu emailu uvádějte: „hlásím se na pozici office asistent“.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.