- Plný úvazek

Twisto payments a.s.
Office & HR Asistent/ka
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Twisto payments a.s. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Umíme to s technologiemi, ale také financemi, a proto jsme fintech. Zaplatilo s námi už víc než 1,6 milionu lidí. Říká se o nás, že jsme nejrychleji rostoucí fintech ve střední a východní Evropě, a nám nezbývá než souhlasit.
O nás
Twisto, a Param Company, is a leading Buy Now Pay Later service provider from CEE. Our neat and powerful mobile app allows customers to defer their payments, split them into installments or split the bill with friends, and take care of their invoices quickly and easily. Twisto offers virtual and physical cards for shopping comfortably everywhere and aggregates the payments for users, giving them the best exchange rate possible for international payments.
Náplň práce:
Jsi organizovaný/á, komunikativní a máš rád/a práci s lidmi? Připoj se k našemu týmu jako Office & HR Asistent/ka a pomoz nám udržovat hladký chod naší kanceláře a spokojené kolegy a kolegyně.
Tvé výzvy v Twistu:
- správa každodenního chodu kanceláře (objednávky kancelářských potřeb, občerstvení, správa pošty, rezervace zasedacích místností, přivítání návštěv atd.)
- spolupráce při organizaci online/onsite meetingů
- aktivní komunikace s dodavateli, správou budovy či úklidovou společností
- podpora HR oddělení, zejména při nástupu/výstupu nových kolegů (vstupní karty, povinná školení, předávání IT vybavení apod.)
- správa vybraných firemních benefitů (evidence, aktualizace a reporting)
- aktivní organizace firemních aktivit ať už přímo v kanceláři nebo mimo ni
- další administrativní úkony dle potřeby (správa HR reportů, kopírování, skenování a archivace dokumentů vč. osobních složek zaměstnanců)
Co od Tebe očekáváme:
- ukončené SŠ vzdělání s maturitou
- předchozí zkušenosti na obdobné pozici alespoň 1-2 roky
- výborné komunikační a organizační schopnosti
- schopnost pracovat samostatně i v týmu
- orientace v Google prostředí - výhodou nikoliv podmínkou
- přátelský a proaktivní přístup (vše se dá vyřešit)
- angličtinu na komunikativní úrovni, aktivní využití (mluvená i písemná forma)
Co Ti můžeme nabídnout:
- zajímavou a samostatnou roli s možností dalšího profesního rozvoje a růstu
- flexibilní pracovní dobu (ideální čas je 9:00 – 15:30 hod.)
- příležitostné využití Home Office
- Stravenkový paušál🍛 🍕
- možnost využít zvýhodněný firemní mobilní tarif📱a Twisto Premium💳;
- 30 dní dovolené 🌴
- podporu zdravého životního stylu – máme dotovanou MultiSport Kartu🤸, zdravotní péči, pití (mimo jiné skvělou kávu na mlýnku ☕️ nebo chai latte)a ovoce 🍎 denně v kanceláři
- neformální a příjemnou atmosféru - všichni se známe, nepotrpíme si na formality a máme taky smečku psů🐕
- a v neposlední řadě super partu 💜
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Lékařská péče
- Zaměstnanecké akcie
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na mobilní tarif
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Dog-friendly office