- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme malá společnost zabývající se rekonstrukcemi bytových a nebytových prostorů, správou bytových domů a provozem malého hotelu nedaleko Prahy.
Momentálně do svého týmu hledáme posilu na pozici Office & Property Manager.
Pozice představuje zajištění chodu kanceláře a fungování společnosti. Náplní práce jsou základní administrativní činnosti, příprava podkladů pro účetní, jednání s klienty a dodavateli, koordinace brigádníků. Dále také komunikace s nájemníky, řešení záležitostí ohledně správy bytových domů a další různé ad-hoc úkoly. Zároveň, když je to nutné, i aktivní podílení se na řízení projektů (např. poptávání a objednávání materiálu,..).
Naše pracoviště se nachází přímo u metra Hradčanská v hezké lokalitě Prahy 6.
Komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, spolehlivost, smysl pro týmovou práci, základní znalost kancelářského balíku MS Office (hlavně Excel a Word), znalost anglického jazyka - psaná i mluvená forma, perfektní znalost češtiny, SŠ vzdělání, VŠ vzdělání výhodou, praxe v oboru výhodou ale ne podmínkou.
Možnost uplatnění a rozšiřování svých znalostí, dovedností a osobních kvalit, přátelské prostředí, HPP.
Služební telefon.
Nástup dle domluvy.
V případě zájmu nám zašlete Váš životopis společně s Vaší fotografií.
Všechny obdržené životopisy důkladně prostudujeme a v případě zájmu se Vám ozveme. Děkujeme za pochopení.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.