- Plný úvazek
O nás
Jsme malá společnost zabývající se rekonstrukcemi bytových a nebytových prostorů, správou bytových domů a provozem malého hotelu nedaleko Prahy.
Momentálně do svého týmu hledáme posilu na pozici Office & Property Manager.
Náplň práce:
Pozice představuje zajištění chodu kanceláře a fungování společnosti. Náplní práce jsou základní administrativní činnosti, příprava podkladů pro účetní, jednání s klienty a dodavateli, koordinace brigádníků. Dále také komunikace s nájemníky, řešení záležitostí ohledně správy bytových domů a další různé ad-hoc úkoly. Zároveň, když je to nutné, i aktivní podílení se na řízení projektů (např. poptávání a objednávání materiálu,..).
Naše pracoviště se nachází přímo u metra Hradčanská v hezké lokalitě Prahy 6.
Co od Vás očekáváme:
Komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, spolehlivost, smysl pro týmovou práci, základní znalost kancelářského balíku MS Office (hlavně Excel a Word), znalost anglického jazyka - psaná i mluvená forma, perfektní znalost češtiny, SŠ vzdělání, VŠ vzdělání výhodou, praxe v oboru výhodou ale ne podmínkou.
Co Vám můžeme nabídnout:
Možnost uplatnění a rozšiřování svých znalostí, dovedností a osobních kvalit, přátelské prostředí, HPP.
Služební telefon.
Nástup dle domluvy.
V případě zájmu nám zašlete Váš životopis společně s Vaší fotografií.
Všechny obdržené životopisy důkladně prostudujeme a v případě zájmu se Vám ozveme. Děkujeme za pochopení.