- 34 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
kontakt e-mail přes
Co bude Vaší náplní práce?
o Uvádění návštěv – zajištění zasedací místnosti, občerstvení
o Správa příchozí a odchozí pošty, evidence v knize pošty
o Správa vozového parku (rezervace aut, kontrola technického stavu, knihy jízd, dálniční známky)
o Objednávky kancelářských potřeb a občerstvení (tonery, káva, lékárnička, atd.)
o Obsluha hlavní telefonní linky, přesměrování hovorů, záznam vzkazů
o Evidence narozenin a pracovních výročí zaměstnanců
o Komunikace s úklidovou firmou, péče o rostliny
o Organizace služebních cest (letenky, hotely, jízdenky)
o Příprava školení pro zákazníky (zajištění občerstvení, příprava dokumentů, označení učeben)
o A další ad hoc úkoly
Koho hledáme?
o Organizačně schopného a pečlivého člověka, kterému neunikne žádný detail
o Člověka s pozitivním přístupem a úsměvem na tváři
o Proaktivní osobnost, která si umí poradit a dotahuje věci do konce
o Týmového hráče, který se nebojí komunikovat a pomáhat kolegům
o Zkušenosti z obdobné pozice výhodou, ale šikovné a motivované nováčky rádi zaučíme
o Nutnost komunikativní angličtiny
Co nabízíme?
o Práce na HPP, možnost částečného úvazku (dle domluvy)
o Příjemné a přátelské pracovní prostředí
o Kanceláře v Holešovicích s výbornou dopravní dostupností
Staňte se srdcem naší společnosti a pošlete nám svůj životopis na e-mail přes
Těsíme se na Vás!
Co bude Vaší náplní práce?
o Uvádění návštěv – zajištění zasedací místnosti, občerstvení
o Správa příchozí a odchozí pošty, evidence v knize pošty
o Správa vozového parku (rezervace aut, kontrola technického stavu, knihy jízd, dálniční známky)
o Objednávky kancelářských potřeb a občerstvení (tonery, káva, lékárnička, atd.)
o Obsluha hlavní telefonní linky, přesměrování hovorů, záznam vzkazů
o Evidence narozenin a pracovních výročí zaměstnanců
o Komunikace s úklidovou firmou, péče o rostliny
o Organizace služebních cest (letenky, hotely, jízdenky)
o Příprava školení pro zákazníky (zajištění občerstvení, příprava dokumentů, označení učeben)
o A další ad hoc úkoly
Koho hledáme?
o Organizačně schopného a pečlivého člověka, kterému neunikne žádný detail
o Člověka s pozitivním přístupem a úsměvem na tváři
o Proaktivní osobnost, která si umí poradit a dotahuje věci do konce
o Týmového hráče, který se nebojí komunikovat a pomáhat kolegům
o Zkušenosti z obdobné pozice výhodou, ale šikovné a motivované nováčky rádi zaučíme
o Nutnost komunikativní angličtiny
Co nabízíme?
o Práce na HPP, možnost částečného úvazku (dle domluvy)
o Příjemné a přátelské pracovní prostředí
o Kanceláře v Holešovicích s výbornou dopravní dostupností
Staňte se srdcem naší společnosti a pošlete nám svůj životopis na e-mail přes
Těsíme se na Vás!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?