20.4.2018/ Místo výkonu práce MIKULOV. Kontaktovat zaměstnavatele telefonicky: zobrazit tel. číslo Lucie Schlehrová nebo e-mailem: e-mail přes
Nábor, péče, tlumočení, administrativa, realizace a zodpovědnost svěřené zakázky, tlumočení u klienta pro polské zaměstnance v období nástupů, komplexní nábor a péče o agenturní zaměstnance, organizace zdravotních prohlídek, hromadných nástupů, příprava podkladů pro zpracování personální a mzdové agendy, řešení náhlé vzniklých (i zdánlivě krizových) situací, administrativa, cestování v rámci zakázek dle požadavků klienta, koordinátorská činnost (konzultační hodiny u klienta ve výrobě), komunikace a péče o agenturní zaměstnance i klienta. Požadujeme: min. SŠ vzdělání, znalost polského jazyka na komunikační úrovni, zvládnout překlad ČJ do PL, dynamičnost, schopnost rychle a pružně reagovat na nové požadavky, být odolný vůči stresu, výborné organizační a komunikační schopnosti, samostatnost je pro nás důležitá, ochota odpolední směny v období nástupu – 1× měsíčně, asertivita, schopnost efektivně komunikovat se zaměstnanci na všech úrovních, pečlivost, systematický přístup, zodpovědnost, časová a prostorová flexibilita, 1× týdně cestování v rámci zakázek do Brna, ŘP sk. B – aktivní řidič, znalost MS Office. Výhody: Pracovní příležitost i bez zkušeností v oblastí HR, nadstandartní fixní finanční ohodnocení 35 000 Kč – 40 500 KČ, firemní automobil i k soukromým účelům, notebook, telefon – zvýhodněný firemní paušál o pro soukromé účely, relokační příspěvek, firemní byt či dům.