- 21 000 – 41 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
KOORDINÁTOR/TLUMOČNÍK
Popis pozice
- Efektivní koordinace zaměstnanců u klienta
- Tlumočení z a do ukrajinského/českého jazyka zaměstnanců u klienta
HLAVNÍ ODPOVĚDNOSTI
● koordinace směny zaměstnanců u klienta
● tlumočení na základě pokynů od nadřízeného/klienta, překlad materiálů od klienta/pobočky
● vyřízení lékařských prohlídek se zaměstnanci
● denní komunikace a výměna důležitých informací s klientem/týmem
● zajištění správného a včasného toku informací a jejich předání UA zaměstnancům dle komunikační matice
● řešení dotazů ohledně pracovně právní dokumentace, mzdy zaměstnanců, výplatních pásek, pracovní neschopnost, potvrzení ke zdravotnímu pojištění, atd.
● pružně reaguje na požadavky klienta a řeší přesuny zaměstnanců mezi pracovišti - směny
● vedení jmenného seznamu zaměstnanců a kontrola docházky
● kontrola obsazenosti směny a předání informací vedoucím linek, vedoucí výroby, personálnímu oddělení
● tvorba koridoru přesčasů, její předání zaměstnancům, vedoucím linek
● obchůzky veškerých pracovišť na dané směně s cílem zabezpečit plynulý a bezchybný provoz
● zajištění zastupitelnosti v případě vzniklých neočekávaných absencí – obvolání zaměstnanců, kteří vyhovují v rámci koridoru přesčasů
● informování klienta/personálního oddělení o žádostech dovolených zaměstnanců, po (ne)schválení klientem informování zaměstnance
● realizace založení bankovních účtů pro zaměstnance dle pokynů nadřízeného/personálního oddělení
● Problémy ○ ad hoc (drobné) - okamžité řešení a informování personálního oddělení, vedoucích
○ velké (zrušení směny, závažný pracovní úraz, velká absence...) - neprodlené informování případná práce na směně
● pomoc při ubytování na ubytovně
● český jazyk - min. komunikační znalost ústní i písemná forma
● koordinační a komunikační schopnosti
● proaktivita, odolnost, vytrvalost
● schopnost koordinovat a podporovat svěřený tým
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?