- 41 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Najděte si lepší práci v aktuální nabídce pracovních míst z celé České Republiky. Hlavními zásadami společnosti Comac Jobs, je kvalitní výběr zaměstnanců, intenzivní komunikace, a to jak s kandidáty, se zaměstnanci, tak s klienty, absolutní dodržování zákonů a podmínek přidělování zaměstnanců určených státem (srovnatelné mzdové podmínky apod.), a podpora zaměstnanců v pracovních či pracovněprávních záležitostech po celou dobu pracovního poměru.
Hledáme koordinátora a tlumočníka, na kterého se lze spolehnout, který se bude věnovat svěřenému týmu zaměstnanců a dohlížet na ně. 👀
Umíte skvěle ukrajinský nebo ruský jazyk? Jste časově flexibilní? 😇
Oceníte svobodu, kterou tato pozice přináší? Jste připraven/a i na zodpovědnost?
Tak pojďte k nám!
• Denní kontrola přítomnosti zaměstnanců na směnách 💻
• Zjišťování důvodu absence
• Řešení požadavků zaměstnanců s nadřízenými
• Překlady pracovních postupů zaměstnancům a na školení 🗣️
• Asistence u nových nástupů do výroby
• Otevřenou, přímou a férovou spolupráci
• Přátelskou a úspěšnou českou firmu
• 20 dní dovolené a 3 dny Sick days 🌴
• Flexibilní pracovní dobu
• Mobilní telefon 📱
• Zajímavé mzdové ohodnocení (fix + variabilní složka)
• Spolupráci na HPP
• Ochota a tak na branku
• Umět řídit lidi a vést je
• Řidičský průkaz sk. B 🚗
• Jste proaktivní a přemýšlíte nad tím co vylepšit
• Umíte si organizovat vlastní čas a stanovovat priority
• Dotahujete věci do konce a jste spolehlivá/ý
Hledáme se navzájem? Tak mi pošlete Váš životopis a pojďme to spolu probrat! :)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?