- 35 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Efektivní koordinace zaměstnanců u klienta.
Tlumočení z a do ukrajinského/českého jazyka zaměstnanců u klienta.
koordinace směny zaměstnanců u klienta
tlumočení na základě pokynů od nadřízeného/klienta, překlad materiálů od klienta/pobočky
vyřízení lékařských prohlídek se zaměstnanci
denní komunikace a výměna důležitých informací s klientem/týmem
zajištění správného a včasného toku informací a jejich předání UA zaměstnancům dle komunikační matice
pružně reaguje na požadavky klienta a řeší přesuny zaměstnanců mezi pracovišti Směna
řádné a včasné přebrání a odevzdání směny dle stanovených pravidel a procesů
vedení jmenného seznamu zaměstnanců a kontrola docházky
kontrola obsazenosti směny a předání informací vedoucím linek, vedoucí výroby, personálnímu oddělení
tvorba koridoru přesčasů, její předání zaměstnancům, vedoucím linek
obchůzky veškerých pracovišť na dané směně s cílem zabezpečit plynulý a bezchybný provoz
zajištění zastupitelnosti v případě vzniklých neočekávaných absencí – obvolání zaměstnanců, kteří vyhovují v rámci koridoru přesčasů
informování klienta/personálního oddělení o žádostech dovolených zaměstnanců, po (ne)schválení klientem informování zaměstnance
realizace založení bankovních účtů pro zaměstnance dle pokynů nadřízeného/personálního oddělení
Ostatní ● dodržování stanovených postupů ● plnění ostatních úkolů vyplývajících z pracovní pozice dle pokynů nadřízeného ● pomoc při ubytování na ubytovně
POŽADOVANÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI
český jazyk - min. komunikační znalost ústní i písemná forma
koordinační a komunikační schopnosti
proaktivita, odolnost, vytrvalost
schopnost koordinovat a podporovat svěřený tým
Základní mzdu - 25.500,-
Bonus až 7.650,-
4 týdny dovolené + 1 týden osobního volna
stravenky
Možnost zajištění ubytování v místě výkonu práce
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?