- 20 000 – 25 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Úřad práce České republiky vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovní pozice
Pracovní místo: Vedoucí oddělení vnitřní správy, sekretariát
ID 11000792
Pracoviště: Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Brně, Odbor Kontaktní pracoviště Vyškov, Oddělení vnitřní správy, sekretariát, Palánek 375/3a, 682 01 Vyškov
Hlavní náplň činnosti:
• řídí sekretariát ředitele včetně pracoviště podatelny a dalších agend vnitřní správy
Kontaktního pracoviště Vyškov
• připravuje podklady pro personální oddělení
• zabezpečuje organizaci porad vedení svolávané ředitelem, včetně zabezpečení
potřebných dokladů a podkladů a pořízení zápisu z těchto porad
• vede dokumentaci a koordinuje jízdy služebních automobilů
• zajištuje fungování vnitřního kontrolního systému v rámci svých povinností, pravomocí a odpovědnosti, upozorňuje na rizika a navrhuje opatření
Kvalifikační a další požadavky:
• Vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
• Praxe ve státní správě výhodou
• Organizační a komunikační schopnost
• Aktivní znalost PC (MS Word, MS Excel, Internet, Outlook)
• Odolnost vůči stresu
• Samostatnost, pečlivost, důslednost, schopnost týmové práce
• Občanská a morální bezúhonnost
• Časová flexibilita a loajalita
Pracovní podmínky:
• platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, platová třída 10, příplatek za vedení, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku v závislosti na odváděné práci
• pružná pracovní doba – 40 hodin týdně
• předpokládaný nástup od 1. ledna 2024
• pracovní poměr na dobu určitou – zástup za mateřskou dovolenou a následnou rodičovskou dovolenou
Zaměstnanecké výhody:
• 5 týdnů dovolené
• 5 dní indispozičního volna (sick days)
• 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
• stravenky v hodnotě 100 Kč
• příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
• odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete prosím elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 16. listopadu 2023 včetně na e-mailovou adresu: e-mail přes nebo písemně na adresu:
Úřad práce České republiky
Krajská pobočka v Brně
Polní 1011/37
659 59 Brno
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.