- 40 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Město Rychnov nad Kněžnou
vyhlašuje dle ust. 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků
výběrové řízení na pozici:
Vedoucí oddělení vnitřních věcí
Odboru kanceláře tajemníka, Městský úřad Rychnov nad Kněžnou
Vzdělání: VŠ v oboru právo nebo VŠ právního směru. Dobré komunikační a organizační schopnosti. Schopnost samostatně plnit individuální úkoly. Spolehlivost při hospodaření se svěřenými prostředky. Časová flexibilita. Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič/ka). Znalost práce s PC a kancelářskými programy.
Podmínky účasti na výběrovém řízení dle zákona o úřednících samosprávných celků:
Písemné přihlášky do výběrového řízení:
Náležitosti přihlášky:
Přílohy přihlášky:
Způsob: poštou, osobně na podatelnu, datovou schránkou
Termín: do 15. 01. 2023 (rozhoduje podací razítko pošty, při osobním podání razítko podatelny).
Obálku nebo zprávu označte „Výběrové řízení vedoucí odd. vnitřních věcí“
Adresa: Městský úřad Rychnov nad Kněžnou
do rukou tajemníka úřadu
Havlíčkova 136
516 01 Rychnov nad Kněžnou
Místo výkonu práce: Rychnov nad Kněžnou
Datum nástupu: 01. 02. 2023 nebo dohodou
Platová třída: 11
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Různorodá a stabilní práce v dobrém kolektivu. Po zapracování adekvátní osobní finanční ohodnocení. Benefity v podobě 25 dní dovolené, stravenkového paušálu, služební mobil i pro soukromé použití, 3 dny zdravotního volna. Dle povahy práce vycházíme vstříc úpravám pracovní doby.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?