- Plný úvazek
O nás
Město Rychnov nad Kněžnou
vyhlašuje dle ust. 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků
výběrové řízení na pozici:
Vedoucí oddělení vnitřních věcí
Odboru kanceláře tajemníka, Městský úřad Rychnov nad Kněžnou
Náplň práce:
- Zavádění a kontrola procesů užívání spisové služby, evidence a ukládání písemností a skartačního procesu. Koordinace pracovníků podatelny, Czech-pointu, vidimace a legalizace.
- Zpracování návrhů právních předpisů města, tvorba veřejnoprávních i soukromoprávních smluv, tvorba vnitřních předpisů městského úřadu. Vedení evidence.
- Drobné právní poradenství pro pracovníky MěÚ. Právní pomoc a zastupování města při agendě opatrovnictví (soudní, exekuční, dědické procesy).
- Vyřizování agendy stížností, petic a žádostí o informace pro celý MěÚ.
- Funkce pověřence pro ochranu osobních údajů.
- Spolupracuje při organizaci voleb.
- Spravuje přidělenou část rozpočtu města.
Co od Vás očekáváme:
Vzdělání: VŠ v oboru právo nebo VŠ právního směru. Dobré komunikační a organizační schopnosti. Schopnost samostatně plnit individuální úkoly. Spolehlivost při hospodaření se svěřenými prostředky. Časová flexibilita. Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič/ka). Znalost práce s PC a kancelářskými programy.
Podmínky účasti na výběrovém řízení dle zákona o úřednících samosprávných celků:
- Občanství ČR, u cizinců trvalý pobyt v ČR, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost ve smyslu §4 odst. 2 uvedeného zákona, ovládání jednacího jazyka.
Písemné přihlášky do výběrového řízení:
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení, datum narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- adresa trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu, nebo dokladu o povolení k pobytu uchazeče,
- datum, podpis uchazeče.
Přílohy přihlášky:
- životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
- krátký motivační dopis k nabízené pracovní pozici,
- výpis z rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
- ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání (u cizojazyčných dokladů úředně ověřený překlad do českého jazyka),
- lustrační osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb. v platném znění + čestné prohlášení dle ust. § 4 odst. 3 ohledně skutečností uvedených v § 2 odst. 1 písm. d) až h) tohoto zákona (nevztahuje se na občany narozené po 1. 12. 1971),
- prohlášení v násl. znění: „Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu pro přihlášku do výběrového řízení dávám ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, v platném znění, souhlas k jejich zpracování a uchování.“ K prohlášení se připojí jméno, příjmení, datum narození a podpis uchazeče.
Způsob: poštou, osobně na podatelnu, datovou schránkou
Termín: do 15. 01. 2023 (rozhoduje podací razítko pošty, při osobním podání razítko podatelny).
Obálku nebo zprávu označte „Výběrové řízení vedoucí odd. vnitřních věcí“
Adresa: Městský úřad Rychnov nad Kněžnou
do rukou tajemníka úřadu
Havlíčkova 136
516 01 Rychnov nad Kněžnou
Co Vám můžeme nabídnout:
Místo výkonu práce: Rychnov nad Kněžnou
Datum nástupu: 01. 02. 2023 nebo dohodou
Platová třída: 11
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Různorodá a stabilní práce v dobrém kolektivu. Po zapracování adekvátní osobní finanční ohodnocení. Benefity v podobě 25 dní dovolené, stravenkového paušálu, služební mobil i pro soukromé použití, 3 dny zdravotního volna. Dle povahy práce vycházíme vstříc úpravám pracovní doby.
Benefity
- Sickdays
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Přátelské prostředí