- 25 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ceska-trebova.cz
PŘEDPOKLÁDANÝ NÁSTUP: dle dohody
Pracovní poměr na dobu neurčitou s možností zkrácení týdenní pracovní doby (dle dohody)
PŘEDPOKLADY PRO VZNIK PRACOVNÍHO POMĚRU:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
Vedoucí úředník musí dále splňovat předpoklady dle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů.
KVALIFIKAČNÍ POŽADAVKY VZDĚLÁNÍ A PRAXE:
PLATOVÉ PODMÍNKY: Zařazení dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, ve znění pozdějších předpisů a dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, do 11. platové třídy.
INFORMACE POSKYTNE: Ing. Jiří Mareš, mob.: zobrazit tel. číslo .
Písemné přihlášky zasílejte do 22.04.2022 v obálce označené v levém horním rohu nápisem
,,VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – OVS – NEOTEVÍRAT" na adresu:
Městský úřad
k rukám tajemníka
Staré náměstí 78
560 02 Česká Třebová
PŘESNÝ TERMÍN KONÁNÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ BUDE VČAS TELEFONICKY UPŘESNĚN

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.