Personalista Junior - Olomouc 👨💼👩💼
- Olomouc
- AGENTURA PLUS, spol. s r.o.
-
Benefity:
- ...
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Lokalita | Prostějov |
Firma | Statutární město Prostějov |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Úředník / Úřednice |
Hrubá mzda | 22.980 – 33.790 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Tajemník Magistrátu města Prostějova vyhlašuje v souladu s ustanovením § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění, výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou
VEDOUCÍ PRÁVNÍHO ODDĚLENÍ Odboru vnitřní správy Magistrátu města Prostějova
Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát fyzická osoba, která:
. je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt
. dosáhla věku 18 let
. je způsobilá k právním úkonům
. je bezúhonná
. ovládá jednací jazyk
Další požadavky:
. vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu Právo a právní věda, obor Právo podmínkou
. znalost následujících právních předpisů:
. praxe v řídící činnosti výhodou
. praxe ve veřejné správě výhodou
. morální předpoklady pro výkon práce ve veřejné správě
. umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti)
. spolehlivost, vysoké pracovní nasazení
. orientace v právních systémech Aspi, Codexis
. splnění předpokladů pro výkon některých funkcí ve smyslu zákona č. 451/1991 Sb. (lustrační osvědčení)
Co nabízíme: příjemné pracovní prostředí, pružné rozvržení pracovní doby, 5 týdnů dovolené, indispoziční volno, stravovací a benefitní karta, příspěvek na penzijní připojištění, účast na vzdělávacích akcích (rozvoj odborných i měkkých dovedností)
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
Nedoložení výše uvedených dokumentů je považováno za nesplnění formálních požadavků a je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení.
Žadatel nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
Přihlášku můžete doručit následovně:
prostřednictvím podatelny Magistrátu města Prostějova na adrese nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01
prostřednictvím pošty na adresu Magistrát města Prostějova, oddělení řízení lidských zdrojů, nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01
Obálka musí být vždy označena zn.: „VŘ – vedoucí právního oddělení“.
Platové zařazení: 11. platová třída, dle příslušných platových předpisů
Pracovní poměr: plný pracovní úvazek na dobu neurčitou
Místo výkonu práce: Prostějov
Termín pro podání přihlášky: do 20.05.2022
Předpokládaný nástup: červen/červenec 2022, příp. dle možností vybraného uchazeče
Bližší informace o pracovním místě podá Mgr. Lenka Tisoňová, vedoucí odboru vnitřní správy MMPv, tel. č. zobrazit tel. číslo nebo Mgr. Zdeňka Bendová, personalistka MMPv, tel. zobrazit tel. číslo .
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Jeden ze žádaných benefitů - zaměstnanecké akcie - nemá v České republice zatím oporu v zákonech. Pokud vám zaměstnavatel nabídne možnost odkupu akcií společnosti za zvýhodněnou cenu, musíte odvést daň i pojištění z částky, která je rozdílem mezi zvýhodněnou cenou pro zaměstnance a cenou obvyklou na trhu.
Osobní ohodnocení zaměstnance státní správy je zajímavou součástí mzdy. Zákoník práce jasně stanovuje podmínky, za kterých se osobní ohodnocení státnímu zaměstnanci uzná a v jaké výši. Může dosahovat až 100 %! Ve většině našich článků se věnujeme zaměstnancům soukromého sektoru, kteří pobírají mzdu. Často diskutovaným tématem je osobní ohodnocení zaměstnance a jeho nárok na něj. Podle zákona, respektive podle zákoníku práce, na osobní ohodnocení vzniká nárok jen určitým skupinám zaměstnanců státní správy, pobírajících plat, kteří splní zákonem stanovené podmínky.
Stažení výpovědi zaměstnancem je vlastně prosbou ke stávajícímu zaměstnavateli, aby si vás v práci ponechal. Zaměstnavatele není možné ke stažení výpovědi přimět. Pokud zaměstnavatel souhlasí, stačí vyplnit formulář ke stažení výpovědi, který naleznete v našem článku.
Uchazečů o pozici je hodně, proto váš životopis musí být perfektní, aby budoucího zaměstnavatele zaujal. Pojďme si ukázat rozdíly v životopisech. Zodpovíme vaši otázku “jak udělat životopis”. Podělíme se s vámi o tipy a triky personalistů. Ulehčíme vám práci s psaním životopisu. Šablona, neboli předloha, životopisu v češtině a angličtině je pro vás připravena ke stažení zdarma.
Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.
Doporučující dopis do zaměstnání může být klíčový při rozhodování vašeho nového zaměstnavatele. Z dopisu zjistí, jaké jsou vaše silné stránky, na jakých projektech jste pracovali, jak jste zapadli do současného týmu a mnohem více.
Pokud potřebujete sdílet pracovní témata s veřejností, jako jsou zajímavá data nebo stížnosti na bezpráví, je dobré mít kontakty na přední profesní novinářské organizace. Ty vám mohou pomoci získat pozornost pro vaše záležitosti. V našem článku představujeme pět nejúčinnějších organizací, se kterými se vyplatí navázat spolupráci.
Víte, jaký je rozdíl mezi náhradním volnem a placeným volnem? Zjistěte, kdy máte nárok na náhradní volno, jak na náhradní volno nahlíží zákoník práce a ukážeme vám konkrétní případy, které mohou nastat, tedy kdy máte nárok na náhradní volno za práci přesčas a práci ve svátek.
Ukážeme vám hlavní rozdíl mezi agenturním zaměstnáváním, které je za úplatu, a dočasným přidělením zaměstnance k jinému zaměstnavateli - zapůjčení zaměstnance. Podíváme se na to, jak zákoník práce řeší agenturní zaměstnávání i dočasné přidělení a na co si dát pozor.
Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje