- Plný úvazek

VEDOUCÍ AUTOSERVISU VOZŮ VOLVO
Hledáme kolegu pro zajištění chodu nového autoservisu pro vozy značky Volvo. Kolegu, který povede tým zaměstnanců, ponese zodpovědnost za vysokou kvalitu poskytovaných služeb, nastavení efektivnosti a hospodárnosti autoservisu, nastavení a dodržení interních směrnic společnosti, bude loajální s vysokou odborností a orientací na kvalitu provedené práce.
PP na dobu neurčitou (3 měsíční zkušební doba), nástup dle dohody – možný ihned
Náplň práce: vedení autoservisu, znalost mechanických oprav, kontakt se zákazníky, komunikace s automechaniky a skladníky náhradních dílů a příslušenství, řízení, kontrola a plánování práce mechaniků, průběžný kontakt se zákazníky o rozsahu a ceně opravy, řešení problémových případů, poradenství pro zákazníky autoservisu
Požadujeme: praxe v autorizovaném servise/v opravárenství jako přijímací technik popř. vedoucí, zkušenosti s opravami vozů, SŠ s maturitou technického směru/SOU v oboru automechanik, řidičské oprávnění sk. B, pokročilá znalost AJ výhodou, komunikativnost, samostatnost ale i schopnost práce v týmu, profesionální vystupování, výborné organizační schopnosti, dobrá úroveň práce na PC, pečlivost, loajalitu, schopnost řešit problémové a stresové situace, empatii, obchodní dovednosti, odbornost a chuť se nadále rozvíjet a vzdělávat
Nabízíme: perspektivní zaměstnání v silné prosperující a stabilní společnosti, motivační osobní ohodnocení a bonusový systém odměn, práci s nejmodernější automobilovou technikou, možnost osobního rozvoje včetně pravidelných školení, příspěvek na stravování (stravenky v hodnotě 90,–Kč)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?