Obchodní zástupce / zástupkyně s NJ

Smiřice
40.000 – 60.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2) ,
Německý jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Řidičské oprávnění
Skupina B
Kontakt
Machková Petra, zobrazit tel. číslo

O nás

Společnost B R U K O V vznikla v roce 1993 a již od počátku se specializuje na výrobu ocelových kontejnerů určených pro ukládání, manipulaci a přepravu odpadů, stavebních materiálů, železného šrotu a pod. Dnes se firma řadí svým objemem výroby mezi největší výrobce kontejnerů v ČR.

Náplň práce:

  • udržování obchodních vztahů se stávajícími zákazníky
  • prezentace společnosti u potenciálních zákazníků
  • vyhledávání nových obchodních příležitostí v zahraničí
  • zpracování poptávek a tvorba cenových nabídek
  • monitoring trhu a tvorba nových obchodních strategií
  • spolupráce s technickým týmem na vhodném řešení pro zákazníky
  • dohled nad realizací, průběhem a předáním zakázky

Co od Vás očekáváme:

  • velmi dobrou znalost německého jazyka (komunikace na denní bázi), která je podmínkou
  • výborné komunikační, organizační a vyjednávací schopnosti
  • obchodní a prezentační dovednosti
  • samostatnost, zodpovědnost, flexibilitu
  • ochotu cestovat do zahraničí
  • praxi v oboru obchod – prodej, která je jednoznačnou výhodou
  • praxi v technickém oboru, která bude opět výhodou
  • řidičský průkaz sk. B
  • uživatelskou znalost PC, office, prezentace, kalkulace

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí stabilní české společnosti
  • příjemný rodinný kolektiv
  • finanční ohodnocení 40.000,- až 60.000,- Kč
  • osobní ohodnocení v závislosti na výsledcích
  • mobilní telefon, notebook
  • příspěvek na stravování
  • kvalitní káva volně k dispozici
  • parkování přímo před budovou firmy

Benefity

  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Zahraniční pracovní cesty
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Možnost parkování

Sídlo firmy

B R U K O V , spol. s r.o.
Cukrovarská 168
503 03 Smiřice

IČO: 49285891
Datová schránka: 6xdqcjg
Další informace:
GPS: 50.298216,15.85316,
S-JTSK: -638419.53 -1032732.21, RUIAN: 15811298

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.