- 30 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro logistickou společnost sídlící v Ústí nad Labem hledáme šikovného, samostatného kandidáíta na pozici Operations Supervisora.
Nástup dle dohody.
- plánování denních požadavků na zdroje v souladu s příslušnými procesy
- zajíšťovaní plnění výkonnostních a kvalitativních cílů
- vedení lidi v souladu se zásadami společnosti, měření KPI’s, kvalitu, docházku, výkon, disciplínu a bezpečnost
- podpora a udržování kultury zaměřenou na bezpečnost.
- analýza a zpracování dat, která podporují rozhodování na základě faktů, a připravovat prezentace pro kolegy a vyšší vedení
- výtváření pracovního prostředí, které podporuje neustálé změny, a identifikovat příležitosti ke zlepšení
- školení zaměstnanců a rozvíjet tým
- aktivní propagace firemní iniciativy neustálého zlepšování, jako jsou 6S, Lean, Kaizen, identifikace plýtvání, RCCA a standardní práce
- VŠ vzdělání v oboru logistika nebo příbuzném oboru
- praxe na obdobné pozici min 2 roky
- plynulá znalost českého a anglického jazyka
- zkušenosti s metodami Kaizen, 6S, 6 Sigma
- ŘP B
- samostatnost, spolehlivost, vůdčí osobnost
- zajímavé mzdové ohodnocení až 50.000 Kč/měsíc
- další zajímavé benefity
- zjímavou a náročnou pozici s velkými možnostmi profesního rozvoje v multikulturním prostředí
- dlouhodobou spolupráci
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?