- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro logistickou společnost sídlící v Ústí nad Labem hledáme šikovného, samostatného kandidáíta na pozici Operations Supervisora.
Nástup dle dohody.
- plánování denních požadavků na zdroje v souladu s příslušnými procesy
- zajíšťovaní plnění výkonnostních a kvalitativních cílů
- vedení lidi v souladu se zásadami společnosti, měření KPI’s, kvalitu, docházku, výkon, disciplínu a bezpečnost
- podpora a udržování kultury zaměřenou na bezpečnost.
- analýza a zpracování dat, která podporují rozhodování na základě faktů, a připravovat prezentace pro kolegy a vyšší vedení
- výtváření pracovního prostředí, které podporuje neustálé změny, a identifikovat příležitosti ke zlepšení
- školení zaměstnanců a rozvíjet tým
- aktivní propagace firemní iniciativy neustálého zlepšování, jako jsou 6S, Lean, Kaizen, identifikace plýtvání, RCCA a standardní práce
- VŠ vzdělání v oboru logistika nebo příbuzném oboru
- praxe na obdobné pozici min 2 roky
- plynulá znalost českého a anglického jazyka
- zkušenosti s metodami Kaizen, 6S, 6 Sigma
- ŘP B
- samostatnost, spolehlivost, vůdčí osobnost
- zajímavé mzdové ohodnocení až 50.000 Kč/měsíc
- další zajímavé benefity
- zjímavou a náročnou pozici s velkými možnostmi profesního rozvoje v multikulturním prostředí
- dlouhodobou spolupráci
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.