- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Už přes 30 let se zabýváme nákupem a prodejem nákladních vozů, stavební a další techniky.
Hledáme kolegyni na pozici asistentka majitele společnosti, která bude zajišťovat různé administrativní úkony, jako např. inzerci nabízeného zboží, komunikaci s úřady po celé ČR, nákup zboží, ….
Požadujeme pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, aktivní přístup, flexibilitu, smysl pro týmovou práci, příjemné vystupování, řidičské oprávnění skupiny B, minimálně základní znalost práce na PC (MS Office), a znalost cizího jazyka výhodou. Praxe na pozici asistentka, fakturantka, apod., výhodou.
Nabízíme zázemí společnosti s dlouholetou tradicí, přátelské prostředí, podporu v dalším vzdělávání, prostor pro seberealizaci, jednosměnný provoz (7.00 – 15.30 h.) , volné víkendy, výši mzdy 29 - 30 000,- Kč hrubého měsíčně.
Místo výkonu práce: Roudnice u Hradce Králové

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.