O nás
Už přes 30 let se zabýváme nákupem a prodejem nákladních vozů, stavební a další techniky.
Náplň práce:
Hledáme kolegyni na pozici asistentka majitele společnosti, která bude zajišťovat různé administrativní úkony, jako např. inzerci nabízeného zboží, komunikaci s úřady po celé ČR, nákup zboží, ….
Co od Vás očekáváme:
Požadujeme pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, aktivní přístup, flexibilitu, smysl pro týmovou práci, příjemné vystupování, řidičské oprávnění skupiny B, minimálně základní znalost práce na PC (MS Office), a znalost cizího jazyka výhodou.
Co Vám můžeme nabídnout:
Nabízíme zázemí společnosti s dlouholetou tradicí, přátelské prostředí, podporu v dalším vzdělávání, prostor pro seberealizaci, jednosměnný provoz (7.00 – 15.30 h.) , volné víkendy, výši mzdy 24 - 25 000,- Kč hrubého měsíčně.
Místo výkonu práce: Roudnice u Hradce Králové