- Plný úvazek
O nás
Jsme společnost Perfektní nájemník, s.r.o. a jsme specialisty v oblasti pronájmů nemovitostí.
Do našeho týmu hledáme posilu – kolegyni na neobchodní pozici asistentky. Ta doplní náš fajn kolektiv a pomůže zajistit plynulý chod kanceláře. Hledáme někoho, kdo se nebojí nových věcí, má rád variabilní práci, komunikaci s lidmi, je samostatný, pečlivý, ale zároveň dokáže spolupracovat s kolektivem. Zatím jde o práci na poloviční úvazek, ale do budoucna je pravděpodobnost plného úvazku. Forma spolupráce může být na DPČ, práce na IČO výhodou, nikoliv však podmínkou.
Pokud by Vás taková práce zajímala, pošlete své CV a pár slov o Vás navíc.
Náplň práce:
- Administrativa, komunikace s úřady, vyřizování e-mailů
- Spolupráce s kolegy a administrativní podpora jejich činností
- Telefonická komunikace s podnájemníky
- Práce na PC, sdílené tabulky, vlastní databáze
- Zajištění chodu kanceláře v dohodnutých časech
Co od Vás očekáváme:
- Chuť a předpoklady pro jednání s lidmi
- Samostatnost, pracovitost, spolehlivost, pečlivost
- Ochotu učit se novým věcem
- Analytické dovednosti a systematický přístup
Co Vám můžeme nabídnout:
- Dobré finanční ohodnocení
- Variabilní pracovní dobu – střídavě ranní a odpolední – dle předem stanovené dohody
- Příjemné pracovní prostředí
- Práce 4 dny v týdnu po 5h/den
- Pestrá náplň práce – práce v kanceláři i mimo ni
- Výhledově pravděpodobnost celého úvazku
Benefity
- Pružná pracovní doba
- Přátelské prostředí



