Navision Specialista

Praha
70.000 – 75.000 Kč
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Vyšší odborné
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Hledáte práci, kde můžete skutečně efektivně využívat IT? Máte zkušenosti s prací v agilním IT prostředí a chcete pracovat v dynamickém prostředí? Pak hledáme právě vás!
Jako specialista Navision budete součástí týmu, ryze české firmy v IT .

Náplň práce:

Hlavním úkolem tohoto týmu je udržovat naše centrální softwarové systémy aktuální prostřednictvím inovací.

Vaše hlavní úkoly a odpovědnosti jsou :

 

  • koordinace a účast na implementaci nových funkcí, testování a nastavení systému
  • proaktivní identifikace a řešení problémů v systémech
  • správa a údržba ERP systému Navision
  • vývoj, implementace a údržba základních pracovních postupů souvisejících s ICT
  • příprava dokumentů, zpráv a datového toku SQL

Co od Vás očekáváme:


CO POTŘEBUJETE PRO TUTO PRÁCI? 

  • zkušenosti v podobné práci (minimálně 3 roky)
  • zkušenosti s ERP;
  • znalost Microsoft NAVISION
  • znalost maloobchodních procesů je výhodou
  • zkušenosti s reportingovými řešeními (zkušenosti s analytikou a datovou analýzou jsou výhodou);
  • znalost SQL (SQL dotazy a uložené procedury);
  • standardní administrativní schopnosti v oblasti ICT (servery a pracovní stanice MS Windows, Active Directory, standardní infrastruktura, inventář SW a HW atd.);
  • koncepční, analytické a na řešení problémů orientované myšlení;
  • proaktivní, cílevědomá a dobře organizovaná osobnost;
  • smysl pro odpovědnost, schopnost dodržovat termíny, týmový hráč
  • schopnost pracovat pod tlakem a dodržovat krátké termíny

Co Vám můžeme nabídnout:

CO ZA TO ZÍSKÁTE?

Vaše práce má přímý dopad: vše, co děláte, vede k lepší a rychlejší implementaci inovativních nových iniciativ. Každý den pracujete v dynamickém, multikulturním prostředí. Ideální místo pro rozvoj vašeho talentu na maximum.

Kromě tohoto inspirativního pracovního prostředí vám nabízíme:

  • nadšený tým, který se na vás těší;
  • neformální, praktický způsob práce: výsledky se počítají, ale především vzájemný respekt a dobrá atmosféra;
  • osobní rozvoj a mnoho kariérních příležitostí v neustále rostoucí a úspěšné společnosti;
  • samozřejmě konkurenceschopný plat
  • HPP na dobu neurčitou
  • stravné vyplácené ve mzdě, cca 2100 Kč měsíčně čistého podle pracovních dnů
  • zaměstnanecké slevy na naše produkty
  • možnost příspěvku zaměstnavatele na penzijní připojištění
  • vitamínové balíčky dvakrát ročně
  • Multi sport karta s příspěvkem
  • 30 dní dovolené -  dovolená 25 dní dovolené - za každý odpracovaný rok 1 den dovolené navíc

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště

Sídlo firmy

ADSESA Staff CONSULTING s.r.o.
Sanderova 1616/16
170 00 Praha

IČO: 17550921
Datová schránka: wh9yiky
Další informace:
GPS: 50.105764,14.459119,
S-JTSK: -739855.63 -1041365.96, RUIAN: 76313425

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

NETFLIX ZDARMA

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

ZJISTIT VÍC