- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
The role of AP/AR Accountant will support the German AP/AR team with the transition, stabilization of processes in the SSC and operational daily tasks in Accounts Payable and Accounts Receivable domains.
• Work actively on the transition of activities/responsibilities from German entities to the Shared Service in Prague
• Document processes and update documentation
• Process daily incoming invoices, credit notes and reminders
• Resolute suppliers and internal customers queries
• Reconcile vendor statements and accounts
• Initiate vendor master data updates/new vendors
• Perform regular payments
• Daily processing of customer incoming payments
• Reconcile AR related accounts
• Communicate with the Credit Department / solving discrepancies
• Secondary/University degree in finance, accounting, economics or proven experience from finance and administrative area (at least 3 years practice)
• Process experience in Accounts Payable and Accounts Receivable
• Experience from a Shared Service Centre is an advantage
• Good knowledge of German (daily use of written and spoken form) and English (company language)
• IT requirements: SAP FI/CO Modules
– Unique opportunity to be a part of FSSC and have an opportunity to establish new processes as well
– We support talented, energetic and motivated individuals in their professional growth
– High standards of work
– Nice environment to work in
– Stable international company
– A sophisticated system of training and further development

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.