- 30 000 – 60 000 Kč
- Zkrácený úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
The role of AP/AR Accountant will support the German AP/AR team with the transition, stabilization of processes in the SSC and operational daily tasks in Accounts Payable and Accounts Receivable domains.
• Work actively on the transition of activities/responsibilities from German entities to the Shared Service in Prague
• Document processes and update documentation
• Process daily incoming invoices, credit notes and reminders
• Resolute suppliers and internal customers queries
• Reconcile vendor statements and accounts
• Initiate vendor master data updates/new vendors
• Perform regular payments
• Daily processing of customer incoming payments
• Reconcile AR related accounts
• Communicate with the Credit Department / solving discrepancies
• Secondary/University degree in finance, accounting, economics or proven experience from finance and administrative area (at least 3 years practice)
• Process experience in Accounts Payable and Accounts Receivable
• Experience from a Shared Service Centre is an advantage
• Good knowledge of German (daily use of written and spoken form) and English (company language)
• IT requirements: SAP FI/CO Modules
– Unique opportunity to be a part of FSSC and have an opportunity to establish new processes as well
– We support talented, energetic and motivated individuals in their professional growth
– High standards of work
– Nice environment to work in
– Stable international company
– A sophisticated system of training and further development
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?