Regionální provozní manažer/ka - region Severní Morava

Moravská Ostrava, Ostrava
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Penta Hospitals CZ, s.r.o.

Penta Hospitals CZ je významným poskytovatelem zdravotní péče v České republice, který buduje stabilní síť zdravotnických zařízení. Nabízí komplexní péči od ambulantních služeb přes akutní až po dlouhodobou péči. Provozuje 5 nemocnic akutní péče, 4 nemocnice následné péče a přes 30 zařízení ALZHEIMER HOME.

Co Vás čeká?

  • Řízení a koordinace veškeré činnosti oddělení a zajištění servisu pro zařízení
  • Zodpovědnost za správu budov
  • Zodpovědnost za technický stav vyhrazených technických zařízení a požárně bezpečnostních zařízení, řízení jejich provozu v souladu s právními předpisy včetně zajištění revizí a kontrol
  • Zajištění a řízení údržby technických zařízení v souladu s místními provozními předpisy a pokyny výrobce
  • Řízení a kontrola oblasti kvality na řízeném úseku, podílení se na revizi směrnic a nastavování nových procesů
  • Na základě pověření nadřízeného zaměstnance účast na týmové práci na projektech dle zadání a pokynů vedoucích projektů


Co je k tomu potřeba?

  • Komunikační schopnosti
  • Organizační schopnosti
  • Flexibilita – schopnost práce v dynamickém prostředí
  • Chuť učit se novým věcem
  • Trpělivý a vstřícný přístup
  • Spolehlivost, týmovost
  • Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)


Proč do toho jít s námi?

  • Cafeterie Benefit Plus (až 16 000 Kč/rok)
  • VIP karta Dr. Max
  • stravenková karta (200 Kč/den)
  • Multisport karta
  • jazykové kurzy
  • 5 týdnů dovolené, sick days, narozeninové volno
  • Jsme přátelský a spolupracující tým
  • Makro karta
  • Odborný růst a vzdělávání


Pošlete nám svůj životopis a staňte se součástí našeho týmu. ✉

Těšíme se na kontakt s Vámi! ♡

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování

Sídlo firmy

Penta Hospitals CZ, s.r.o.
Na Florenci 2116/15
110 00 Praha

IČO: 04116364
Datová schránka: 96b4tzu
Další informace:
GPS: 50.08911093719,14.435839969495,
S-JTSK: -741787.49 -1042963.65, RUIAN: 42793335

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.