MANAŽER PRO DEVELOPERSKÉ A STAVEBNÍ PROJEKTY (od 80.000 Kč)

Praha
80.000 – 100.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Advantage Consulting, s.r.o.

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.

O nás

Chcete stát u zrodu významných stavebních projektů a být tím, kdo je dotáhne od akvizice až po realizaci?
Do našeho týmu hledáme zkušeného manažera, která se nezalekne dlouhých vyjednávání, umí navazovat vztahy s developery a generálními dodavateli a má přehled ve stavebnictví.

Hledáme člověka, kterého baví kombinace obchodu, vyjednávání a projektového řízení a který má chuť posouvat projekty i celý tým kupředu.

📩 Zaujala vás tahle příležitost? Pošlete nám svůj životopis a pár vět o sobě – rádi vás poznáme blíž!

MANAŽER PRO DEVELOPERSKÉ A STAVEBNÍ PROJEKTY (od 80.000 Kč)

Náplň práce:

* Aktivní vyhledávání a akvizice nových obchodních příležitostí v oblasti stavebnictví a developmentu
* Účast v tendrech a výběrových řízeních, příprava a prezentace nabídek
* Vedení a koordinace obchodních jednání s developery, investory, generálními dodavateli a subdodavateli
* Budování a rozvíjení dlouhodobých vztahů s klíčovými partnery
* Zodpovědnost za obchodní případ od prvního kontaktu až po podpis smlouvy
* Koordinace projektů v realizaci – kontrola časových harmonogramů, rozpočtů a komunikace se subdodavateli
* Spolupráce s interním projekčním a technickým týmem při přípravě řešení
* Monitorování trhu a konkurence, přinášení nových obchodních strategií

Co od Vás očekáváme:

* Praxe min. 3–5 let v obchodu nebo projektovém řízení ve stavebnictví / developmentu
* Prokazatelné zkušenosti s akvizicí a dlouhodobými obchodními případy (tendry, výběrová řízení, velké projekty)
* Znalost prostředí stavebnictví, orientace v projektové a technické dokumentaci
* Zkušenost s jednáním s developery, generálními dodavateli, investory a subdodavateli
* Schopnost vést obchodní jednání a vyjednávat na profesionální úrovni
* Strategické myšlení, schopnost dotahovat projekty do konce
* Výborné komunikační a prezentační dovednosti, reprezentativní vystupování
* Aktivní přístup, samostatnost a schopnost převzít zodpovědnost
* Řidičský průkaz sk. B, ochota cestovat v rámci sl.cest
* Angličtina podmínkou (zahraniční partneři, dokumentace)

Co Vám můžeme nabídnout:

* Motivační finanční ohodnocení + bonusy navázané na výsledky obchodů
* Služební automobil i k soukromému využití, notebook, telefon
* Flexibilní pracovní dobu a možnost práce formou home office
* Zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí a silným jménem na trhu
* Účast na významných stavebních projektech v ČR i zahraničí
* Profesní rozvoj – školení, konference, možnost zahraničních stáží
* Firemní akce, teambuildingy a přátelské prostředí
* 5 týdnů dovolené, sick days, příspěvek na penzijní/životní pojištění
* Stravenkový paušál
* Příspěvek na sport, kulturu a volnočasové aktivity (MultiSport karta)

* Místo výkonu práce: celá ČR

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Advantage Consulting, s.r.o.
Orlí 708/36
602 00 Brno

IČO: 26289822
Datová schránka: rn3jeec
Další informace:
GPS: 49.194550833709,16.614018884979,
S-JTSK: -597732.33 -1160861.93, RUIAN: 28324412

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.