- 28 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Společnost Linde Material Handling je jedním z největších výrobců vidlicových vysokozdvižných vozíků a skladové techniky na světě a dodavatelem komplexních intralogistických řešení, regálů, skladové automatizace a robotizace. Již více než 50 let určuje trendy v oblastech manipulačních vozíků, bezpečnostních a servisních služeb a intralogistických řešení. Z malé dílny až po centrum pro repase manipulační techniky evropského významu! To je naše pobočka ve Velkých Bílovicích. V roce 2020 rozšířila společnost Linde Material Handling své centrum pro repase vysokozdvižných vozíku a další manipulační techniky ve Velkých Bílovicích. Nyní začíná realizace třetí fáze regionálního repasního centra. V roce 2023 bude zahájena výstavba nové haly, která dále rozšíří dílenské prostory. Chcete být součástí tohoto růstu? Pak je tato zajímavá kariérní výzva právě pro Vás!
Na této nové pozici budete součástí vedení pobočky repasního centra. Budete reportovat manažerovi pobočky a spolupracovat s kolegy, kteří připravují realizaci třetí etapy regionálního repasního centra. V první fázi se bude jednat zejména o dohled nad připravovanou výstavbou. Následně se důraz posune k výběru nových technologií a vytvoření plánu správy pobočky včetně vedení týmu údržby.
Výběrové řízení je tříkolové. Nejprve se potkáme online prostřednictvím videohovoru. Následovat bude osobní schůzka na pobočce ve Velkých Bílovicích. Třetí schůzka bude opět online, proběhne celá v angličtině a budou na ní přítomní kolegové z centrály mateřské společnosti z Německa. Nikdo z účastníků není v angličtině rodilý mluvčí, pro třetí kolo je podstatná schopnost porozumět a odprezentovat Vaše dovednosti.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?