- 50 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
Společnost Linde Material Handling je jedním z největších výrobců vidlicových vysokozdvižných vozíků a skladové techniky na světě a dodavatelem komplexních intralogistických řešení, regálů, skladové automatizace a robotizace. Již více než 50 let určuje trendy v oblastech manipulačních vozíků, bezpečnostních a servisních služeb a intralogistických řešení. Z malé dílny až po centrum pro repase manipulační techniky evropského významu! To je naše pobočka ve Velkých Bílovicích. V roce 2020 rozšířila společnost Linde Material Handling své centrum pro repase vysokozdvižných vozíku a další manipulační techniky ve Velkých Bílovicích. Nyní začíná realizace třetí fáze regionálního repasního centra. V roce 2023 bude zahájena výstavba nové haly, která dále rozšíří dílenské prostory. Chcete být součástí tohoto růstu? Pak je tato zajímavá kariérní výzva právě pro Vás!
Na této nové pozici budete součástí vedení pobočky repasního centra. Budete reportovat manažerovi pobočky a spolupracovat s kolegy, kteří připravují realizaci třetí etapy regionálního repasního centra. V první fázi se bude jednat zejména o dohled nad připravovanou výstavbou. Následně se důraz posune k výběru nových technologií a vytvoření plánu správy pobočky včetně vedení týmu údržby.
Výběrové řízení je tříkolové. Nejprve se potkáme online prostřednictvím videohovoru. Následovat bude osobní schůzka na pobočce ve Velkých Bílovicích. Třetí schůzka bude opět online, proběhne celá v angličtině a budou na ní přítomní kolegové z centrály mateřské společnosti z Německa. Nikdo z účastníků není v angličtině rodilý mluvčí, pro třetí kolo je podstatná schopnost porozumět a odprezentovat Vaše dovednosti.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.