- 42 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro našeho klienta - jedné z největších a nejsofistikovanějších společností zabývající se komerčními realitami a investicemi do nemovitostí na světě, který je zároveň lídrem v oblasti řešení pro správu celosvětových zařízení – hledáme nového kolegu na pozici FACILITY MANAŽERA.
Přidejte se ke společnosti, která investuje do tréninkových programů a rozvoje svých zaměstnanců, aby se z nich stali uznávaní profesionálové a poradci jejich klientů.
- Jako facility manažer budete zodpovědný za řízení všech aspektů servisu a poskytování služeb na přidělených místech – od zabezpečení majetku, po úklid, opravy, údržbu, odpady až po prodejní nebo poštovní služby
- Čekají Vás pravidelné setkání s Leadership týmem i pronajímatelem, a bude na Vás zajistit poskytování služeb v souladu se stanovenými podmínkami
- Zúčastníte se řízení projektů v průběhu fáze výstavby
- Budete zodpovědný za vedení týmu subdodavatelů, inženýrů údržby a dalších spolupracovníků po celou dobu procesu projektu
- Inspekce v budovách s ostatními členy Facility týmu
- Dohled nad veškerou technickou údržbou instalací
- Vedení úředních bezpečnostních dokumentů a pravidelný reporting o poskytovaných službách
- Náš klient by mezi sebe rád uvítal kandidáta, který má alespoň 5 let zkušeností z obdobných pozic a zkušenost s rolí ve Facility managementu v rámci větších mezinárodních společností
- Důležitá je i zkušenost a znalost smluv o zařízeních a s řízením dodavatelů / subdodavatelů
- Podmínkou na této pozici je plynulá angličtina
- Klient také ocení Vaše vůdčí a organizační schopnosti, samostatnost a orientaci na zákazníka
- Můžete se těšit na práci v úspěšné firmě s celosvětovou působností, kde budete moct rozvíjet své silné stránky
- Práce na HPP
- Velmi motivující finanční ohodnocení
- Tréninkové programy pro Váš rozvoj, které Vám umožní dosáhnout Vašich kariérních ambicí
- 5 týdnů dovolené
- Stravenky
- Zdravotní péče a životní pojištění
- Možnost dlouhodobé spolupráci s kariérním růstem
- Kanceláře v centru Prahy
- Nástup možný ihned nebo dohodou
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?