- 34 000 – 42 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Naším klientem je nadnárodní automotive společnost působící na Brandýsku, která do svých řad hledá posilu do oddělení logistiky.
Hledáme člověka s velmi dobrými komunikačními schopnostmi (ČJ + AJ), kterého baví tabulky a čísla. Vše ostatní vás naučíme…
Co vás na této pozici čeká?
Přijímat odvolávky od zákazníka, konzultovat a kontrolovat jejich správnost a zadávat je do systému.
Provádět reporting a analýzy dat.
Vystavovat podklady pro expedici k zákazníkům.
Kontrolovat stav pohledávek.
Zadávat kontrakty a cenové dohody do systému.
Evidovat a vyhodnocovat spokojenost zákazníka.
Sestavovat předpovědi prodeje na další období
Jak si vás představujeme?
Nezbytná je znalost anglického a českého jazyka minimálně na úrovní B2, kterou denně využijete při komunikaci (německý jazyk by nás taktéž velmi potěšil, ale není podmínkou).
Velkou výhodou je zkušenost se systémem SAP a MS Excel a zkušenosti z oddělení logistiky v automobilovém průmyslu.
Co nabízíme my?
Pružnou pracovní dobu 37,5 hod./týden s pevným jádrem 9:00 – 14:30 hod.
5 týdnů dovolené.
Roční bonus ve výši až 18.000,– Kč.
Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 700,– Kč měsíčně.
700,– Kč měsíčně do Cafeteria systému (Benefity.cz).
Jednorázové odměny za doporučení nových zaměstnanců ve výši až 30.000,– Kč
Dotované závodní stravování, výhodnější mobilní tarif pro vás i rodinné příslušníky, firemní akce pro zaměstnance.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?