- Zkrácený úvazek
Naším klientem je nadnárodní automotive společnost působící na Brandýsku, která do svých řad hledá posilu do oddělení logistiky.
Hledáme člověka s velmi dobrými komunikačními schopnostmi (ČJ + AJ), kterého baví tabulky a čísla. Vše ostatní vás naučíme…
Co vás na této pozici čeká?
Přijímat odvolávky od zákazníka, konzultovat a kontrolovat jejich správnost a zadávat je do systému.
Provádět reporting a analýzy dat.
Vystavovat podklady pro expedici k zákazníkům.
Kontrolovat stav pohledávek.
Zadávat kontrakty a cenové dohody do systému.
Evidovat a vyhodnocovat spokojenost zákazníka.
Sestavovat předpovědi prodeje na další období
Jak si vás představujeme?
Nezbytná je znalost anglického a českého jazyka minimálně na úrovní B2, kterou denně využijete při komunikaci (německý jazyk by nás taktéž velmi potěšil, ale není podmínkou).
Velkou výhodou je zkušenost se systémem SAP a MS Excel a zkušenosti z oddělení logistiky v automobilovém průmyslu.
Co nabízíme my?
Pružnou pracovní dobu 37,5 hod./týden s pevným jádrem 9:00 – 14:30 hod.
5 týdnů dovolené.
Roční bonus ve výši až 18.000,– Kč.
Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 700,– Kč měsíčně.
700,– Kč měsíčně do Cafeteria systému (Benefity.cz).
Jednorázové odměny za doporučení nových zaměstnanců ve výši až 30.000,– Kč
Dotované závodní stravování, výhodnější mobilní tarif pro vás i rodinné příslušníky, firemní akce pro zaměstnance.
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Kafetérie
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Závodní stravování