- 36 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Hledám aktivní, prozákaznicky orientovanou posilu do menšího pohodového týmu.
Každodenně budete v kontaktu se zákazníky mého klienta – budete zpracovávat objednávky, vytvářet jednoduché nabídky, vyřizovat zejm. telefonické dotazy. Budete se věnovat péči o zákaznické účty v systému CRM, zpracovávat a aktualizovat údaje v interním informačním systému a napřímo komunikovat s kolegy z logistiky a s útvarem obchodu.
Součástí práce je zpracování a vyřizování běžné administrativy.
Aktivní angličtinu uplatníte zejména při kontaktu s americkým dodavatelem komponent a to v souvislosti s konkrétními objednávkami.
Byť je tato pozice vhodná i pro zájemce na začátku profesní dráhy, vítána je alespoň krátkodobá zkušenost z oblasti logistiky, distribuce, výroby, nákupu apod.
Nástup do PP: dohodou, možný ihned
Mzdová nabídka: dle zkušenosti konkrétního zájemce
Pracoviště: Plzeň
Při výkonu práce využijete:
Zaměstnavatel nabízí:
Info o zaměstnavateli:
Autorizovaná prodejní a servisní společnost s pobočkami v ČR, na Slovensku a v Polsku, jež zastupuje amerického lídra na trhu v oblasti prodeje fluidních systémů. Zákazníky firmy jsou zejm. velké energetické společnosti, rafinerie, chemické a další výrobní provozy, univerzity aj. Sídlo společnosti v Plzni.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?